Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht

Van 24 juli tot 27 augustus ga ik de Donauroute fietsen. Tentje mee. Toevallig nog meer mensen die die kant opgaan? Stuk(je) samen opfietsen?

Lijkt me gezellig. Ik ben vrouw, 63, ondernemend en zin in een mooie tocht.
Even de vraag of je al reisgenoten gevonden hebt. Het is immers bijna zo ver. Als je plan nog niet rond is kunnen we nog berichtje wisselen. Hartelijke groet, fietser.
Graag een ander jaar
Te laat gezien
Gr Afke
ad04 schreef:Even de vraag of je al reisgenoten gevonden hebt. Het is immers bijna zo ver. Als je plan nog niet rond is kunnen we nog berichtje wisselen. Hartelijke groet, fietser.
Eigenlijk niet. Ik ben erg laat begonnen met zoeken en te druk met werk. Grappig, ik kom nu net uit Dordrecht en ben op weg naar huis.
Ik ga ervan uit dat ik onderweg wel mensen tegen kom.
Wat zijn jouw plannen?
Hallo Bremma,

Hopelijk ben je nu met een aardige fietsmaat op stap.
Ik ben een vrouw met veel fietservaring, iets ouder dan jij, en ben van plan om in oktober/november in Ghana te gaan fietsen.
Interesse?

Met vriendelijke groet,

SJoukje
cannondale schreef:Hallo Bremma,

Hopelijk ben je nu met een aardige fietsmaat op stap.
Ik ben een vrouw met veel fietservaring, iets ouder dan jij, en ben van plan om in oktober/november in Ghana te gaan fietsen.
Interesse?

Met vriendelijke groet,

SJoukje



Hallo Sjoukje

Heb je een pb verstuurd

Groet Harjen
Hoi Sjoukje,
ik ben in mijn eentje aan het fietsen omdat reisgezelschap niet meer lukte. Geen probleem, fietsen gaat lekker.

Mooie reis ga je maken. Ik ben dan aan het werk dus gaat niet lukken.

Hartelijke groet