Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie gaat er mee de horizon tegemoet - Forum Wereldfietser

wie gaat er mee de horizon tegemoet

ben net terug van denemarken waar ik en maat gestrand zen met fiets omdat hij plots een vlaag van heimwee kreeg. het plan was om gans scandinavie onder de loep te nemen. Ikzelf zag het des te meer zitten, maar ben dan ook wat sterker van karacter. Heb al ruime ervaring met trekking gans GB en schotland, normandie, vogezen enz gedaan en bovendien in mei de gr20 afgelopen. Iemand goestink om terug op het zadel te kruipen en de horizon tegemoet te rijden, maakt niet uit naar waar

Peter (21y sporadisch student als de goestink er is)

Hi Peter,

Jammer dat je maat heimwee kreeg, maarja, dat kan gebeuren...

Geef even wat extra informatie. Naar wat voor een maatje ben je op zoek? Man/vrouw? Welke periode? Hoe lang? Hoeveel km per dag ongeveer? Natuur/cultuur? Kamperen/hotelletje? etc. etc. Dat maakt het makkelijker voor mensen om te reageren.

Groet, Rena :wink:

de locatie maakt niet uit, liefst zo snel mogenlijk vertrekken. normaal gezien reden we tussen de 100-140km per dag, maar niets moet. natuur heeft prioriteit op cultuur,maar dit mag er ook wel zijn. wild kamperen. liefst iemand m/v rond de 20 met een sterk karacter die kan doorbijten op de moeilijke momenten.

hoi,

jouw plan lijkt me een zeer mooi avontuur. Na een geslaagde eerste tocht afgelopen voorjaar in Nieuw Zeeland, lijkt het me nu wel wat een om via Denemarken (en evt. Zweden) naar en door Noorwegen te fietsen (en evt. terug?), al moet ik nog even nagaan hoeveel tijd/geld zoets zal gaan kosten (weinig ervaring met zulke tochten plannen, want eerste tocht redelijk op bonnefooi gedaan aangezien er nauwelijks keus aan wegen was). Hou wel van redelijk doorfietsen en goedkoop kamperen enzo. Heb ieg 2-4 weken tijd eind juli en augustus. Afstanden tussen 60-160km ok.
Groet, Jasper