Additionally, paste this code immediately after the opening tag: l - Forum Wereldfietser

l

l

jlllllllllllllllll

Hi Aernout,

Je bent ook van harte welkom bij een van onze activiteiten hoor! Er zitten namelijk genoeg "niet prestatie gerichte fietsers" tussen.

Denk erover na!

Groet, Rena :wink:

Hallo Aernout,

Blijkbaar is het moeilijk om nog mannen van onze leeftijd, ik ben 64, te vinden die voor een langere tocht gezamenlijk wil fietsen. Ik krijg het gevoel dat op die leeftijd vrouwen vitaler zijn (hopelijk dat hier een discussie ontstaat). Ik zie wel wat in om voor een weekje of wat samen te fietsen. Dat zou tevens voor mij ook een aardige oefening zijn als voorbereiding om in november in Thailand te fietsen met..... je raad het al: dames. Je bent welkom om ook mee te gaan.
Overigens Rena, ik had graag aan een van die georganiseerde tochten mee willen gaan, maar data's kwamen mij niet zo gunstig uit. Misschien volgend jaar.

Wim

Hi Wim en Arnout,

Blijf de activiteiten agenda in de gaten houden, want er vinden dit jaar nog meer activiteiten plaats! Zie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=55

Ook worden er regelmatig spontane tochten georganiseerd. Deze worden vermeldt via het forum.

Hopelijk tot bij een activiteit en veel plezier met het weekje fietsen!

Groet, Rena :wink:

41 staat voor m`n geboortejaar. Ik moet er, voorlopig, niet aan denken om met iemand samen op fietsvakantie te gaan. Voor m`n leeftijd ben ik nog aardig vitaal, in tijd van 22 dagen 2500km gefietst met bagage.

Je bent zo oud als je je zelf voelt en dat heeft niets met prestaties te maken. En v.w.b. in gezelschap fietsen is een keuze die jezelf maakt. Onderweg met iemand lief en leed samen kunnen delen vind ik wel prettig. Uiteraard is het niet direct noodzakelijk om de hele dag met elkaar op te trekken, maar om meteen te zeggen "ik moet er niet aan denken" vind ik enigszins sterk overtrokken.

Wim