Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht door de Franse gebergten - Forum Wereldfietser

fietstocht door de Franse gebergten

Eey,

ja, kweet het, tis al vrij laat om nu nog een reisgenoot te vinden voor augustus of mss september dan ma goed :)
Ik heb die tocht al helemaal gepland, ik heb er namelijk al een stukje van gedaan vorig jaar. Ik was al tot aan de voet van de vogezen geraakt.
Mn reisgenoot toen,viel wel mee hoor, maar zn conditie gekoppeld aan zn vele bagage maakten het klimmen iets te moeilijk. (zeker omdat we nog niet aan het hooggebergte toe waren)
De tocht is zwaar, maar wel mooi en tot in detail gepland, rustige wegen, prachtige panorama's en vele hellingen. Ik zou dan vertrekken van aan de vogezen. De tocht gaat dan verder naar het zuiden via de jura (stukje zwitserland) en dan via de alpen tot aan Nice.
Dit gezegd zijnde, ben ik niet iemand die zich elke dag kapot rijdt hoor,
100 km en in de zwaardere etapes nog iets minder, en nog wat rustdagen, daar kan ik prima mee leven. :) Ben ik hier ni het record aant breken voor langste bericht ?
Wat ik nog vergeten was, ik kampeer dan, geen wildkamperen hoor, alle campings zijn trouwens grotendeels op voorhand al gelocaliseerd :)
Moest je ook n passie hebben voor de bergen, laat dan zeker iets weten,

ik groet u,

Dries

ooh ja, ik ben 23 jaar trouwens en mannelijk, ma da had mn naam al verraden zeker.. :)