Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht van maastricht naar nevers (frankrijk) - Forum Wereldfietser

fietstocht van maastricht naar nevers (frankrijk)

heyhey

ik heb in week 30,31 en 32 vakantie en zou graag eens op een fietsvakanie willen. dit zal mn eerste keer zijn. ik heb inmiddels al 1 iemand gevonden die mee wil fietsen, maar t lijkt me gezelliger om met een grotere groep te gaan. het is een fietsroute over oude handelswegen en pelgrimswegen. de route loopt vanaf maastricht naar de ardennen, dan een stukje door luxemburg en uiteindelijk naar frankrijk. de route is 700 km met de terugreis erbij 1400, maar we kunnen ook met een fietsbus teruggaan. het lijkt me leuk om onderweg te gaan kamperen.

zelf ben ik 21 jaar. heb je interesse en ben je rond mijn leeftijd laat t me dan weten.
mijn mailadres is ammi414@hotmail.com

Als jij gaat rijden via de boekjes "langs Oude wegen" van Clemens Sweerman kom je net "niet" door Luxemburg hoor :D . Maar in Nevers is iets bijzonders aan de hand, neem daar de tijd voor.

Veel plezier vooral (in de Ardennen)

haha
sorry, t gaat dus niet door luxemburg. (k had nog niet in de routegids gekeken) helaas!!!
maar wel door belgie en frankrijk. ook leuk, toch ?? :)