Hallo!

Ik wil graag op fietsvakantie in periode 22 juli tot 4 augustus of 7 augustus tot 13 augustus (het weekend ertussenin heb ik al een feestje in de Ardennen waar ik bij wil zijn dus dan kan ik helaas niet).

Wie heeft er zin om in deze periode 1 of 2 weken te gaan fietsen?

Ik wil graag met bepakking fietsen en dan 60 tot 90 km per dag ofzo. Dan lekker kamperen op een rustig campinkje, daar wat te eten maken met brandertje en pannen enzo (of ook eens uit eten). En dan eventueel eens een (half) dagje rust als het ergens mooi is en er al weer een aantal fietsdagen op zitten. Verder vind ik het erg gezellig om onderweg af en toe ook eens te stoppen voor een koffie/thee-pauze of een biertje op een terrasje (maar hoeft niet elke dag, lauw water uit bidon + mueslireep is ook prima). En 's avonds bij de tent een wijntje is ook niet verkeerd.

Lijkt mij wel gezellig om met een groepje te gaan van bv. een man/vrouw of 4, dan leer ik meteen wat meer fietsers kennen. Mijn originele plan was om in Denemarken de baltic sea cycling route = ostseeradweg te gaan fietsen. Deze is 800 km lang en loopt langs allemaal kustwegen + steekt geregeld met pontjes het water over. Maar ook andere bestemmingen zijn mogelijk. Vooral als we maar 1 weekje gaan dan is gewoon NL of bijvoorbeeld de Ardennen of de Eifel misschien makkelijker + zeker ook mooi!

En nog even wat over mezelf: ik ben 31 jaar, woon in Den Haag en werk als levensmiddelentechnoloog bij Nutricia. Naast van fietsen en kamperen houdt ik ook van roeien, wandelen en skien.

Dus als het je wat lijkt, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,
Karlijne