Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fotowedstrijd Europafietser - Forum Wereldfietser

Fotowedstrijd Europafietser

Als je (ook) lid bent van de Europafietser, dan heb je vandaag een mail gekregen over de jaarlijkse fotowedstrijd. Er waren 335 foto's ingezonden. Daarvan zijn er 25 gekozen voor de finale. Hiervan kan er per Europafietserlid voor drie gestemd worden.

In de finale zitten twee foto's van mij. Om het eerlijk te houden zal ik niet zeggen welke twee van mij zijn, alhoewel de kenner Mevr. van der Veeke er wel uit kan pikken.

Het zou leuk zijn als je tenminste stemt zodat er een representatief aantal stemmers zijn. Je kunt stemmen door de nummers terug te sturen op je gekregen mail.

Mocht je geen Europafietser lid zijn, maar je wilt wel kijken welke foto's genomineerd zijn dan kun je dat hier doen.
2, 22, 14, in die volgorde zou mijn persoonlijke keuze zijn. Maar ik ben van geen van beide lid, dus zal mijn stem wel niet gelden... :wink:
@ Felix Fietst: Je kunt alleen stemmen via de persoonlijke mail die je als donateur van de Europafietsers in je mailbox ontvangt.

Jan
Off topic:

Kijk dit is nou weer een gemiste kans voor de organisatie. Ik ben vorig jaar lid geworden van wereldfietser maar wist dus helemaal niet van het bestaan van europafietser. Nu zie ik dat er zelfs een combi lidmaatschap bestaat. Waarom wordt zoiets niet erbij gezegd als je lid wordt? Of heb ik eroverheen gelezen? Hoe dan ook niet echt duidelijk blijkbaar

On topic:

Mooie foto's en altijd leuk om te kijken
@Max: Geeft dit even aan in de Ideeënbus (subforum van clubhuis).
Dan heb je een grotere kans dat er wat mee gedaan wordt.
Na jarenlang in Duitsland geleefd te hebben heb ik mij vorig jaar weer op Wereldfietser en op Europafietser geabonneerd, combi.

Wil.
Prachtige foto's en toch nog nooit van Europafietser gehoord!

Afbeelding
119 kilometer kaarsrechte weg, ergens in Ontario (Canada)
Max2015 schreef:Off topic:Waarom wordt zoiets niet erbij gezegd als je lid wordt? Of heb ik eroverheen gelezen?
@ Max - ik weet niet via welke pagina je lid bent geworden, maar dit vind ik met vermelding van het lidmaatschap van de wereldfietser : http://www.wereldfietser.nl/lid-worden- ... eldfietser

On topic: Wat een mooie foto's!
Ik vind nr 3, 6 en 24 het mooist.
Helaas mag ik niet stemmen.
Allemaal bedankt voor het stemmen.
Ik heb zelfs een podiumplaats gekregen.
https://www.europafietsers.nl/nieuws/ui ... trijd-2016
Als mevrouw Van der Veeke de overall-winnende foto ziet zal ze slechts begripvol, trots en gelukkig kunnen zijn. :D
Ik geloof niet dat ik de hoofdprijsfoto aan mijn vrouw durf te laten zien. Net in het jaar dat ik haar zover heb weten te krijgen dat we samen op fietsvakantie gaan lijkt me dat niet zo handig. :-)
Jammer dat bij de rest van de inzendingen niet staat waar ze zijn genomen, sommige foto's doen verlangen daar ook te fietsen, en dan wil je wel weten waar dat is.
_Peter_ schreef:Jammer dat bij de rest van de inzendingen niet staat waar ze zijn genomen, sommige foto's doen verlangen daar ook te fietsen, en dan wil je wel weten waar dat is.
Zit er aan te komen volgens mij:
Europafietser site schreef:Alle ingezonden foto’s zullen we de komende week op de fotopagina van deze website in een galerij plaatsen. We proberen de foto’s per route te rangschikken. Als je met je muis over de foto beweegt zijn de naam van de inzender en de route waarop de foto geschoten is zichtbaar.
Ik vraag me af waarom de foto's per se in hoge resolutie (sommigen staan er met 11 MP op) op het internet geplaatst moeten worden.
Bij de winnende foto's staan ze er direct in volle resolutie op, bij alle andere nominaties is het kinderspel de foto's in oorspronkelijke resolutie te downloaden.
Leon schreef:Ik vraag me af waarom de foto's per se in hoge resolutie (sommigen staan er met 11 MP op) op het internet geplaatst moeten worden.
Ik denk onkunde. Het zijn veel mensen uit het pre-digitale tijdperk.
Dat je ze in moet sturen in volle resolutie vind ik logisch. Maar dan moet je wel beseffen bij plaatsing dat je ze moet verkleinen. Laadt ook een stukje sneller.