Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Carnavalstocht 25 - 28 febr 2017: Limburg, België en Brabant - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Carnavalstocht 25 - 28 febr 2017: Limburg, België en Brabant

Weliswaar uit Weert, net over de grens in Limburg. Maar voor een rondje Eindhoven kom ik graag die kant op.

Gr Leo Jansen
He Vicky,

Rondje Eindhoven? jazeker! dat is voor ons als Eindhovense 'centrumbewoners' een thuisstart….

groeten Bert (en Christine)
Hey Vicky, jawel hoor rondje EHV is welkom. :)
Hallo,

Lijkt mij een goed idee. Als het uitkomt zal ook ik mee fietsen. Niet echt bij de deur, maar nog steeds Brabant.

Gr. Corne.
Vanuit het Rondje Den Bosch wat nagenoeg ter ziele is? ook belangstelling! Ik zou vanaf hier wel een nieuw topic starten!
Mijn foto's staan op
https://goo.gl/photos/wH6wgvMYjnu7Ezo4A

Als het rondje Eindhoven overdag plaats vindt, fiets ik ook wel een keer mee (zeker als ie richting zuidwest gaat vanuit Eindhoven).
Leuke foto's Bernice.
Vandaag eindelijk tijd gehad om die van mij van de camera te halen, ze staan hier.

Afbeelding
Gave foto's, Rik!

Bedankt voor al de tijd die je erin gestoken hebt, tijdens het fietsen en om ze te publiceren!
Rix schreef:Vandaag eindelijk tijd gehad om die van mij van de camera te halen, ze staan hier.
Misschien is het tijd voor een firmware update want zo te zien is er iets met je waterpas. :wink:
(Of was het een effect dat toch met carnaval te maken heeft?)
Leon schreef:
Rix schreef:Vandaag eindelijk tijd gehad om die van mij van de camera te halen, ze staan hier.
Misschien is het tijd voor een firmware update want zo te zien is er iets met je waterpas. :wink:
(Of was het een effect dat toch met carnaval te maken heeft?)
Ha die Leon,
Kun jij een cursus fotografie onderweg organiseren?

Groetjes,
Bert
bert sitters schreef:Kun jij een cursus fotografie onderweg organiseren?
Ja.
Ga ik dit doen?
Nee.