Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 2 april - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 2 april

Voor hen die zondag 2 april niet naar de wereldfietsersbeurs gaan is er een mooi alternatief:, rondje Zwolle.
Net als op de beurs kun je diverse fietsen bekijken, kletsen over fietsen en reizen, maar dan lekker in de buitenlucht :wink:
Ik heb nog wel wat routes liggen, maar ik laat hierin graag het initiatief aan anderen.

Hierbij ook alvast een aankondiging dat rondje Zwolle in mei mogelijk vreemd gaat. We gaan, mits Jan vd Berg ons dan gaat leiden, een lenterondje doen vanuit Steenwijk. Volgens Jan is dat, na Zwolle :D , het mooiste rondje van Nederland. We zullen het meemaken. Wordt te zijner tijd duidelijk aangekondigd met alle bijhorende aanvliegroutes.

Tot zondag

Erik
Ha die Erik, je weet het wel leuk te formuleren :wink:
Natuurlijk ben ik graag bereid om jullie mee te nemen voor een rondje Steenwijk, zal er voor de liefhebber ook nog een stukje Friesland in opnemen.
Als we het dan toch hebben over mooie rondjes dan denk ik toch zeker ook aan de Achterhoek,moeten we ook eens doen.
Lijkt me ook wel leuk voor mijn fietsvrienden uit Groningen om te participeren, zou samen een leuke groep kunnen worden.
We hebben nog even te gaan, ik hoor t.z.t. wel wie er belangstelling heeft.
Ik zou zweren dat ik zondag iets op de planning, maar ik kan er maar niet opkomen.

Dus ik zeg: Tot zondag!

Steenwijk schijnt mooi gebied te zijn, dus een keertje vreemd gaan vind ik (in dit geval :) ) prima
Hallo,
Ik kom met mijn Boekenweekgeschenk gratis met de trein naar jullie toe in Zwolle en fiets dan graag een rondje mee (heb zelfs voor mijn fiets een Boekenweekgeschenk geregeld, ik hoop dat de NS daarmee akkoord gaat :D )
Groet, Petra.
Hallo,
Gewoon voor de zekerheid: nog steeds om tien uur vertrek achter het station?
Groet, Petra.
Dag Petra,

Inderdaad 10.00 uur achterzijde station.
Het belooft een mooie dag te worden.
Iemand nog routesuggesties?

Erik
Hoi,
Uitgaande van de reacties zijn we tot nu toe maar met zijn vieren. Ik heb een route uitgezet van Zwolle naar Ommen met de klok mee, dus die kunnen we wel rijden. En anders kijken we morgenochtend of iemand nog een ander voorstel heeft. Tot morgen!
Groet, Petra.
Als het vannacht niet gaat sneeuwen ben ik er ook bij.

Jan