Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zoek fietsmaatje Noordkaap- Nederland 2017 - Forum Wereldfietser

Zoek fietsmaatje Noordkaap- Nederland 2017

Ik ga in de maanden juli en augustus 2017 een fietstocht ondernemen van de Noordkaap in Noorwegen langs de kust van Noorwegen naar Nederland. Ik ben gepensioneerd en zoek een fietsmaatje die deze tocht ook wil maken. Ik het nu 3 jaar ervaring met lange fietstochten en rij gemiddeld 100 km per dag. Ik heb een tentje mee om op een camping te overnachten als het weer het toelaat.
Ik ga vanuit Oslo, op 8 augustus, het laatste gedeelte rijden. Als je zin hebt om alleen dat gedeelte mee te rijden behoord dat ook tot de mogelijkheden.
Heel goed idee om van Noord naar Zuid te rijden.
Ik wilde dit twee jaar geleden doen toen ik met pre pensioen ging maar vond geen maatje.
Ben nu bijna 65 en vrouw. 5 juli ben ik terug uit Alaska. Mogelijk kan dan dus alleen deel twee. Hoor graag van je

Johanna
Hallo Johanna,
Bedankt voor je reactie. Ik moet je echter teleurstellen en tevens mijn excuus maken. Ik zocht namelijk een mannelijke fietsmaat en dat heb ik niet duidelijk vermeld. Ik hoop dat je iemand vind die met je mee wilt. Vriendelijke groet,
Herman.