Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verhalen wereldfietsers in NTKC blad Buitenspoor - Forum Wereldfietser

verhalen wereldfietsers in NTKC blad Buitenspoor

Leuk!
De laatste editie van "Buitenspoor", het NTKC clubblad heeft een special over fietskamperen.
Naast algemene tips en adviezen over fietskamperen komen oa de onderstaande wereldfietsers/NTKC ,ers aan het woord wat hun zo inspireert om er met de fiets op uit te trekken.
Bernard en Marie Dragtsma
Marjan en Wim van Eeden
Harry Wagenaar
Kees Swart
Marco de Wit
Cilia Fleuren
Ben Huve en Ingrid Stikkelorum

ga naar de NTKC site, dan nieuwsoverzicht, op pagina 2 vindt je de link naar de fietskampeerpagina

Ben & Ingrid
Hier staan de links naar de maandelijkse magazines.
Correctie: In de bovenstaande "papieren" Buitenspoor staan inderdaad ook fietsverhalen. Het betreft hier echter een aanvullend artikel op de site met de verhalen van de wereldfietsers. Kun je hier ook even de link van plaatsen?

Ben
Deze bedoel je, Ben?

https://www.kampeerclub.nl/pagina/fietskamperen

Gewoon de adresregel kopiëren, en hier plakken. Is niet zo lastig :wink:
Ik ging er van uit dat het op het forum plakken /knippen lastiger is als "normaal" ,maar is dus niet zo......,
Dank!

Ben
ben huve schreef:Ik ging er van uit dat het op het forum plakken /knippen lastiger is als "normaal" ,maar is dus niet zo......,
Dank!

Ben
En als je nog een stapje verder wil, en ook zonder met je ogen te knipperen een foto of een woord wat een link is wil plaatsen kan je ook op dit forum (onder het 'woord wat een link is' :) ) lezen hoe dat makkelijk gaat.

Succes!
Ik wilde simpel beginnen :wink: