Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: tubus tassenhouder lowrider - Forum Wereldfietser

Gezocht: tubus tassenhouder lowrider

Heeft er toevallig iemand van Tubus de tassenhouder (gebogen variant) liggen waar hij/ zij niets mee doet. Ik zou ze dan graag overnemen. Mijn Arkels schuiven ene beetje op de onderste rail en zou ze er graag mee vasthaken.

Afbeelding
Helaas, wordt het plaatje niet getoond, dus weet ik niet wat er nu precies bedoeld wordt. Misschien dat je kan linken naar het artikel bij tubus zelf (als het een reserveonderdeel of accessoire is)
Er is iets fout met de link naar het plaatje, het laatste deel van de link is "?v=Q". Zonder dat:

Afbeelding
Is wel off-topic, maar ik heb even geprobeerd het plaatje wel zichtbaar te maken.
Op de een of andere manier laat hij het plaatje wel zien als je de link gewoon in de browser zet, maar niet als link hier. Ik ga dit meenemen naar de techneuten.
Ik begrijp niet wat je met tassenhouder bedoelt. Op de foto zie ik een bloedmooie voordrager.
Helpt het niet om de haken van de tassen verder uit elkaar te zetten, of kan dat niet?
Kun je de Arkels (welke?) nu niet vasthaken en waarom?

Ik zie het plaatje ook nog steeds niet direct.
Leon,

Heb ik allemaal gedaan maar ook bij jou laat hij geen foto zien.

Sander geeft dit als verklaring:

Ik denk dat crazyguyonabike deep linking heeft geblokkeerd. Rechtstreeks vanuit een ander domein linken naar een afbeelding wordt daarmee voorkomen. Dit kost de eigenaar van de website namelijk dataverkeer, zonder dat hij er iets voor terugkrijgt

Klinkt heel plausibel.
Die afbeeldingen geven een Error 403 Forbidden. Grote kans dat de betreffende site zo staat ingesteld dat deeplinken naar afbeeldingen aldaar niet is toegestaan.
Oke, dan laat ik nu even een plaatje van Tubus zelf zien met een voordrager zoals op de vermaledijde foto:
Afbeelding
Ik mag aannemen dat Tubus het graag toestaat dat je foto's van hun dragers laat zien :D

De originele foto vindt ik overigens ook hier:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/47 ... 942f45.jpg
En om het wat makkelijker te maken, even dezelfde afbeelding op een andere URL. Er voor het gemak vanuit gaande dat dit qua rechten mag.
Afbeelding
Net even een link opgezocht - hopelijk werkt die wel:
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=34580

En een afbeeldingslocatie op de tubus site:
Afbeelding

En een link als hij het doet naar het crazyguy on a bike - waar ik de foto vandaan heb gehaald -- foto staat bijna onderaan https://www.crazyguyonabike.com/doc/pag ... _id=148050

Afbeelding is bij mij zichtbaar in voorbeeld post - hoop bij jullie nu ook.

Leon, onderaan in het midden van die voordrager zit de tassenhouder - de mooie Duitse naam = Taschenöse für Lowrider. Daar kun je de haak van je fietstas in haken zodat hij op de onderrail niet kan schuiven.

Hoop dat voor jullie nu duidelijker wordt wat ik zoek.

Jarno - dank voor de werkende link naar het plaatje wat ik bedoel.
Yep, dat zijn ze had ze hier zelf nog niet gevonden. Dank !
Inge1 schreef:Yep, dat zijn ze had ze hier zelf nog niet gevonden. Dank !
Hoe moet ik de haak daarin haken dan? Is dat niet gewoon een oogje voor spanbandjes?
Hoi!

Ik verkoop binnenkort mijn tubus ergo low rider, omdat ik een surly nice rack heb aangeschaft.

Misschien kun je me even een PM sturen? :)