Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 mei - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 mei

Hallo allemaal,
Zondag as is het weer tijd voor het rondje Groningen. We verzamelen zoals altijd om 10 uur voor het NS station. Heeft iemand suggesties voor een mooie route? Misschien weer eens naar Zoutkamp of Lauwersoog en daar een visje eten? Wij willen wel een route maken, maar als iemand anders dat wil is dat natuurlijk ook prima.
Wij zijn van de partij.
Groet,
Frenk en Margo
Hallo,
Ik fiets zondag graag mee. Route maakt me niet zoveel uit, maar heb wel lichte voorkeur voor fietspauze met appeltaart :) .
Groet, Petra.
Wij zijn er morgen ook weer bij. Co en Paulus
Hallo allemaal,
Wat een verrassende dag waar Murphy ook veelvuldig aanwezig was. We stonden verrassend genoeg met wel 11 man/vrouw aan de start: naast Margo met een route richting Zoutkamp waren daar Bert, Roel, Jan, Paulus en Co, Barbara en Gerlof, Marcel, Annemieke en ik (zei de gek). We vertrokken met enige vertraging, omdat Barbara's trapper eraf vloog, maar zij kon van Marcel een andere fiets lenen. Het zadel moest toch nog lager, waardoor zij de brug misten en toen het eindelijk lekker leek te gaan belandde Jan op het fietspad richting Garnwerd in de berm en maakte een flinke smak. Alles leek heel, maar de voorband krom en zijn schouder wat pijnlijk. Paulus en Co hebben hem met de auto weer teruggebracht, waardoor we toen nog met zijn achten waren.

Een lange pauze in Zoutkamp met appeltaart en vis, drie druppels regen, een prachtig vervolg van de tocht langs het Lauwersmeer zuidzijde, via Visvliet en Niekerk weer richting huis, waar vanaf het stadspark iedereen de kortste weg naar huis koos, waardoor Annemieke en ik namens de groep 't Peerd nog even gedag gezegd hebben op km-stand ong. 84 km.

Dank Margo voor het prachtige rondje (track bij haar te verkrijgen), jammer Paulus, Co en Jan dat jullie er niet meer bij waren, sterkte voor Jan en hopelijk is iedereen er volgende maand weer fris en fruitig bij.

Groet, Petra.
Inderdaad een dag met wat bijzondere situaties.Ik zakte met mijn voorwiel tussen de betonrand en de zachte berm weg waardoor sturen onmogelijk was en de velg meteen krom trok. Na de val heeft Co mij lopend begeleid tot aan Garnwerd waar we in de zon nog en kopje koffie hebben gedronken. Paulus heeft mij teruggebracht tot aan IKEA, vandaar uit ben ik meteen naar Marten gereden om mijn wiel af te leveren. De velg blijkt inderdaad niet meer te redden. Co heeft aansluitend haar eigen rondje gereden.
Co en Paulus nogmaals dank voor jullie support!
Voor de rest van de groep...sorry voor de overlast :oops:
Ik zag net in de Giro dat het allemaal nog veel erger kan maar de Nederlanders hebben het goed gedaan.
@ Petra ... ik zal er zeker weer eens bij zijn maar dan neem ik mijn tank mee.

Jan
@ Jan: dan was jij het dus die bij Marten stond gisteren :-) Daar waren wij dus ook. Hoe is het nou met jouw schouder?