Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wielershirt met WF-logo - Forum Wereldfietser

Wielershirt met WF-logo

Ik wil graag een nieuw wielershirt bestellen met als opdruk het logo van WF. Daar heb ik een bestand met hoge resolutie voor nodig of ik kan hem – ik ben grafisch vakman – op de computer natekenen. Maar ik weet niet of het mag van het bestuur van de Wereldfietser vanwege copyright?
Wat een leuk idee!
De vraag is natuurlijk ook welk logo ... er is jaren geleden eens een nieuw logo gemaakt maar het oude staat nog fier boven deze pagina. :D
Ik zou even een mail sturen naar bestuur(at)wereldfietser(punt)nl
Misschien krijg je wel subsidie of alleen de strenge voorwaarde dat je een foto opstuurt van jou in de shirt. :wink:
Is er een reden waarom je hem niet bij de WF wilt kopen?
Leon schreef:Wat een leuk idee!
De vraag is natuurlijk ook welk logo ... er is jaren geleden eens een nieuw logo gemaakt maar het oude staat nog fier boven deze pagina. :D
Ik zou even een mail sturen naar bestuur(at)wereldfietser(punt)nl
Misschien krijg je wel subsidie of alleen de strenge voorwaarde dat je een foto opstuurt van jou in de shirt. :wink:
Het gaat om die halve aardbol (donkerrood op je lidmaatschapskaartje en blauw op internet) met de twee zwarte vette letters WF.
HansvanderVeeke schreef:Is er een reden waarom je hem niet bij de WF wilt kopen?
Ik kon na veel zoeken op de website van WF niets over vinden, geen enkel artikel te koop of iets dergelijks.
Martin E. van Doornik schreef:
HansvanderVeeke schreef:Is er een reden waarom je hem niet bij de WF wilt kopen?
Ik kon na veel zoeken op de website van WF niets over vinden, geen enkel artikel te koop of iets dergelijks.

http://www.wereldfietser.nl/nieuws/wereldfietser-shirts
Als Martin een rood of blauw logo met zwarte letters wil printen op een shirt, ga ik er eigelijk van uit dat hij dit op een wite achtergrond wil doen...en dit shirt is blauw :D
captain_fabulous schreef:Als Martin een rood of blauw logo met zwarte letters wil printen op een shirt, ga ik er eigelijk van uit dat hij dit op een wite achtergrond wil doen...en dit shirt is blauw :D
Als de naam van onze vereniging al erop staat, is printen overbodig. Overigens merk ik wel op dat C en D met elkaar verwisseld zijn ten opzichte van de afbeelding. Ik ben wat stevig gebouwd en XL vind ik wat aan de krappe kant. Jammer dat XXL niet meer leverbaar is, want zelfs na een paar voorzichtige handmatige wasbeurten en zonder centrifugeren buiten ophangen kan-ie een beetje krimpen. Mijn 10 jaar oude Rabobank-shirt past me nu niet meer en heb zojuist een Tour de France gele shirt besteld. Goed opvallen is mijn motto. In veel fietsenzaken rondgekeken, maar de meeste wielershirts zijn daar zwart met amper andere kleuren erbij, te warm in de zomer....
Roze Martin, roze! Ben je helemaal hip en val je op! :oops: :P :oops: :wink: :oops:
Ik heb ooit bij Pearl Izumi een 'mooi'. Oranje WK-wedstrijdshirt besteld. Als je opvallend wil... ;-)
Loes van den Bergen schreef:Roze Martin, roze! Ben je helemaal hip en val je op! :oops: :P :oops: :wink: :oops:
Maar helaas veel te duur: https://www.bobshop.com/nl/Profteams/Pu ... -2017.html
Martin E. van Doornik schreef:
Loes van den Bergen schreef:Roze Martin, roze! Ben je helemaal hip en val je op! :oops: :P :oops: :wink: :oops:
Maar helaas veel te duur: https://www.bobshop.com/nl/Profteams/Pu ... -2017.html
Ik heb de reeds bestelde gele LCL / Tour de France-shirt vandaag ontvangen maar die bleek met zijn maximale maat 2XL nog te klein. https://www.bobshop.com/nl/Profteams/Pu ... vlu6hbg3c2
Dus terug naar de afzender in Duitsland en Loes, je hebt gewonnen: De roze Giro-shirt is wel leverbaar in 3XL en ik heb hem toch maar besteld; leverbaar vanaf 10 juni a.s. .... :D
Polling schreef:Ik heb ooit bij Pearl Izumi een 'mooi'. Oranje WK-wedstrijdshirt besteld. Als je opvallend wil... ;-)
Helaas, ik heb niet zo met voetbal, het zijn niet meer dan twee cijfers in de krant van de volgende dag. Toen Ajax-Manchester in Stockholm speelde, keken m'n vrouw en ik naar André Rieu op televisie. Bovendien heeft RTL 7, waarin deze voetbalwedstrijd was uitgezonden, geen teletekst 888 voor doven en slechthorenden. Ik kijk daarentegen wel graag naar wielerwedstrijden, ook vanwege de mooie landschappen.
Martin E. van Doornik schreef:
Polling schreef:Ik heb ooit bij Pearl Izumi een 'mooi'. Oranje WK-wedstrijdshirt besteld. Als je opvallend wil... ;-)
Helaas, ik heb niet zo met voetbal.
Ik ook niet. Het is dan ook een wielershirt, van de Nationale wielerploeg. ;-)
Martin E. van Doornik schreef:
Martin E. van Doornik schreef:
Loes van den Bergen schreef:Roze Martin, roze! Ben je helemaal hip en val je op! :oops: :P :oops: :wink: :oops:
Maar helaas veel te duur: https://www.bobshop.com/nl/Profteams/Pu ... -2017.html
Ik heb de reeds bestelde gele LCL / Tour de France-shirt vandaag ontvangen maar die bleek met zijn maximale maat 2XL nog te klein. https://www.bobshop.com/nl/Profteams/Pu ... vlu6hbg3c2
Dus terug naar de afzender in Duitsland en Loes, je hebt gewonnen: De roze Giro-shirt is wel leverbaar in 3XL en ik heb hem toch maar besteld; leverbaar vanaf 10 juni a.s. .... :D
Ik heb zojuist de roze Giro-shirt (origineel Italiaans) ontvangen, maar hij is met zijn grootste maat 3XL toch helaas veel te klein. De onderzoom kwam boven mijn navel te liggen. En het is ook veel te strak stretch en erg moeilijk aan te trekken alsof m'n torso door een reuzenhand wordt samengeknepen. Ik ben 1,85 m lang en dat ding lijkt meer voor de Hobbits geschikt. Ik ga het pakket terugsturen en verder zoeken (zucht.... :? )
Inderdaad zucht :? En irritant. Alsof alle Italiaantjes Italiaantjes zijn. Succes met zoeken!
Loes van den Bergen schreef:Inderdaad zucht :? En irritant. Alsof alle Italiaantjes Italiaantjes zijn. Succes met zoeken!
En hoe lang is Tom Dumoulin dan?
1,86m en 71 kg. Mogelijk is dat laatste een cruciaal verschil :lol:
Vandaag onder het zonnige weer naar Belga Fietsen in Groningen gefietst (heen en terug 60 km) en na veel zoeken tussen de duizenden wielershirts in deze megagrote fietsenzaak waren er maar twee die mij goed konden passen. De ene is zwart-donkerblauw, niet te doen onder de warme zon. De andere heb ik gekocht, het is 'em hier:
https://www.futurumshop.nl/agu-macari-f ... eren.phtml
Nu hoef ik niet meer verder te zoeken 8)
Martin E. van Doornik schreef: Ik heb zojuist de roze Giro-shirt (origineel Italiaans) ontvangen, maar hij is met zijn grootste maat 3XL toch helaas veel te klein.
Mijn roze trui had ook een voor mij ongekend aantal X'en in het label staan, maar pas er gelukkig net in. Motiveert me ook wel weer om wat meer fietskilometers te maken, dan zou 'ie net wat beter staan ;-)
Jurr schreef:
Martin E. van Doornik schreef: Ik heb zojuist de roze Giro-shirt (origineel Italiaans) ontvangen, maar hij is met zijn grootste maat 3XL toch helaas veel te klein.
Mijn roze trui had ook een voor mij ongekend aantal X'en in het label staan, maar pas er gelukkig net in. Motiveert me ook wel weer om wat meer fietskilometers te maken, dan zou 'ie net wat beter staan ;-)
Heb een mail ontvangen van de leverancier Bike o'bello Radsportversand GmbH & Co. KG in het Duitse Sankt Leon-Rot (ergens ten zuiden van Heidelberg), waarin men toegaf dat er inderdaad verschillen bestaan tussen Italiaanse en Nederlandse maten. Dus ik trok een Italiaanse 3XL aan en de 3XL van Belga Fietsen vanmiddag voelt veel ruimer aan! Wat is online bestellen zo lastig.... Voor het retourneren naar het buitenland moet je de porto zelf betalen en het kwam me op ruim 9 euro te staan.