Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: Helinox Chair One kampeerstoel (rood) - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: Helinox Chair One kampeerstoel (rood)

Na een dag fietsen of wandelen is het heerlijk om op een comfortabel stoeltje te kunnen zitten bij de tent. De Helinox Chair One is een uiterst comfortabele kampeerstoel die gemakkelijk mee kan in de fietstas of rugzak.

Met een gewicht van nog geen kilo, meshventilatie in de rugleuning en een lichtgewicht aluminium frame heb je geen reden meer om niet lekker te kunnen zitten na een lange trektocht. De stoel is gemakkelijk en snel op te zetten, doordat alle framedelen met elkaar zijn verbonden door middel van elastiek.

Het kleine pakvolume en het lage gewicht maken deze stoel tot een absolute 'must have' voor elke fietser, wandelaar, kampeerder en fanatieke buitensporter. De Helinox Chair One is bekroond met vele prijzen waaronder een ISPO-award en een Op Pad Award.

Vraagprijs: 45 euro

zie ook mijn advertentie op marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m1178682694
Ik heb wel belangstelling. Hoe oud is het stoeltje, en hoe gaaf nog?

Peter
Het stoeltje is 1 seizoen een paar keer gebruikt en nog in bijzonder goede staat. Reden dat ik het wegdoe is dat dit jaar de helinox chair zero uit is gekomen die nog lichter is :D
Het stoeltje is inmiddels verkocht. Topic kan gesloten worden.