Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Workshop Fietsvakantie - twee dagen - Forum Wereldfietser

Workshop Fietsvakantie - twee dagen

Heb je er weleens over gedacht om met de fiets op vakantie te gaan, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Ben je onzeker of je een fietsvakantie überhaupt leuk vindt? Dan is dit je kans om het een keer uit te proberen.

Carla tours biedt onder begeleiding van een ervaren vakantiefietser de mogelijkheid om twee dagen lang met sublieme fietsen, waterdichte tassen, tentjes, matjes en kookspullen fietsvakantieervaring op te doen.

Gedurende de workshop fiets je met 20 – 25 kg bagage een afstand van plm. 50 km per dag. Je kunt dan écht ervaren hoe fietsen met zo’n hoeveelheid bagage voelt. Onderweg legt Carla allerlei zaken uit die bij een fietsvakantie komen kijken. Praktische informatie over fietsen en tassen, je paklijst, routeplanning, overnachten en eten onderweg zullen aan bod komen, evenals tips voor noodreparaties en improvisatie als het niet zo gaat als gepland.

Wanneer: zaterdag/zondag 19 en 20 augustus 2017
en zaterdag/zondag 23 en 24 september 2017
Meer informatie en programma: http://carlatours.com/nl/workshops/
Wat een ontzettend leuk initiatief. Ik denk dat hier echt een markt voor is. Lijkt me goed om aspirant wereldfietsers. (of NL fietsers zoals ikzelf ben gebleven) op deze mogelijkheid te wijzen als het zo uitkomt.

Zonder investering snuffelen aan het echte werk.
sublieme fietsen ???
Adriaan 56 schreef:wat zijn sublieme fietsen ??
ik zou zeggen 'kijk even op de link die gegeven wordt' :-)
Max2015 schreef:
Adriaan 56 schreef:wat zijn sublieme fietsen ??
ik zou zeggen 'kijk even op de link die gegeven wordt' :-)
Goede tip:
Prijs per persoon voor twee dagen: € 190,-

Inbegrepen: KOGA of SANTOS reisfiets, 6 Ortlieb waterdichte tassen, helm, tent, matje, kookspullen (brander, brandstof, pannen, bord, mok en bestek), camping geld, gage workshopleidster.
Nou, dat is geen geld! Als je alles los moet kopen, ben je véél duurder uit!
(Carla, ik wil niemand op ideeën brengen, maar ik zou iets schrijven als "gebruik van [uitrusting]". :wink: )

In ieder geval wens ik de deelnemers én workshopleidster een gezellig weekeinde toe!

Carl
Adriaan 56 schreef:sublieme fietsen ???
Koga en Santos reisfietsen met Rohloff naaf, Gates carbon riem en Magura hydraulische remmen Adriaan.
Carl schreef:
Max2015 schreef:
Adriaan 56 schreef:wat zijn sublieme fietsen ??
ik zou zeggen 'kijk even op de link die gegeven wordt' :-)
Goede tip:
Prijs per persoon voor twee dagen: € 190,-

Inbegrepen: KOGA of SANTOS reisfiets, 6 Ortlieb waterdichte tassen, helm, tent, matje, kookspullen (brander, brandstof, pannen, bord, mok en bestek), camping geld, gage workshopleidster.
Nou, dat is geen geld! Als je alles los moet kopen, ben je véél duurder uit!
(Carla, ik wil niemand op ideeën brengen, maar ik zou iets schrijven als "gebruik van [uitrusting]". :wink: )

In ieder geval wens ik de deelnemers én workshopleidster een gezellig weekeinde toe!

Carl
Inderdaad Carl, je hebt gelijk. Het is natuurlijk: incl. gebruik van - uitrusting - tijdens het weekend.