Additionally, paste this code immediately after the opening tag: eBay aankoop - Forum Wereldfietser

eBay aankoop

Kijk toch eens wat voor moois ik net heb gescored op eBay (en ook zojuist ontvangen, dus echt, compleet en volledig nieuw) :D :D :D
Afbeelding
nog remmetjes erbij en even uitzoeken op welke fiets ze komen.
Ook een manier om een fiets samen te stellen, beginnen bij de remgrepen :shock:
Ik geloof dat ik dat soort grepen herken :D Gefeliciteerd. De grepen zijn inderdaad het zeldzame deel van het verhaal. Ook bij mij waren de HS66 het eerste onderdeel van mijn fiets. Ik kwam ze een keer tegen voor een leuk prijs, ik wist dat ze net uit de handel waren, en ik wist dat ze ooit wilde hebben op de fiets waar ik toen van droomde.
Fraai! Gefeliciteerd!

Nog een beetje te betalen, of kunnen de remhendels al verguld worden? ;-)
Tja een "leuke prijs" of "te betalen" zijn zeer relatieve begrippen. Eigenlijk belachelijk, ik heb er €167 voor betaald incl verzenden dat dan weer wel, voor remgrepen volkomen belachelijk natuurlijk, maar er worden wel vaker dit soort idiote bedragen gevraagd voor "bijzondere" onderdelen. Toevallig vind ik die hydraulische remmen erg prettig, en toevallig vind ik ook een dropbar erg prettig, en dan is dit het gevolg :oops:. Relatief heb ik nog geboft denk ik, er worden nog wel hogere bedragen gevraagd voor gebruikte HS66, en ach ben binnekort jarig dus alvast een voorschotje genomen :D
(en geen geld meer over om ze te vergulden)