Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trek Farley 5 - Forum Wereldfietser

Trek Farley 5

Ik gebruik mijn fatbike haast niet. In de afgelopen 4 maanden 1x op gereden. Hij staat warm en droog bij mij in de woonkamer als showpiece maar ik denk dat ik hem maar verkopen ga.

Het is een Trek Farley 5 nieuw gekocht op 9-9-2015 bij Bike fun in Heerlen. Hij heeft een jaar na aankoop een onderhoudsbeurt gehad.

Bij de fiets komt een Brooks B67 Select zadel en leren Brooks handvatten. Verder een Salsa Alternator bagagedrager met een Salsa zadelpenklem met bevestigings oogjes voor de drager.


Ik heb de aankoopsbon van de fiets , onderhoudsbeurt , bagagedrager , zadel , handvatten , van alles dus :)

De prijzen die ik ervoor betaald heb zijn:

1750€ voor de Farley 5
150€ voor het Brooks zadel
60€ voor de Brooks handvatten
165€ voor de bagagedrager & zadelklem

Bij elkaar zo'n 2100€
Alles bij elkaar mag weg voor 1400€ of een goed bod.

De fiets heeft ongeveer 1000 km gereden de 2 jaar dat ik hem gehad heb. Voornamelijk over fietspaden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Hij kan ook gekocht worden met Brooks tassen zoals te zien op deze twee foto's. Het kost dan 300€ meer. 2 Brooks Land's End panniers en 2 Brooks Glenbrook tassen. Ook hier heb ik nog de aankoopsbonnen van.

Afbeelding

Afbeelding
Niemand die op zoek is naar een fiets voor het ruigere werk ? :)

Afbeelding
Heb je de originele handvatten en zadel nog? Ik denk dat ie makkelijker verkoopt als je die er weer opzet en de prijs omlaag gooit.
Hoi :)

Het Bontrager zadel waar de fiets mee kwam heb ik nog , de handvatten niet meer.


De fiets , met het Bontrager zadel ipv Brooks , zonder Brooks handvatten en zonder bagagedrager mag weg voor 1100€ . Het is dan een Farley zo hoe je hem koopt in de winkel alleen heb je dan geen handvatten erop zitten :)
De fiets blijft toch bij mij. Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn om dit topic op slot te doen :)