Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 september 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 september 2017

ZW4, dus tegen de wind in naar Norg en dan met regen en wind in de rug terug naar Groningen. :idea:
Heb al wat in de GPS zitten. (70km?)

EeIke

Vertrek 10:00 bij 'T Peerd van Ome Loeks, voor het Centraal Station Groningen.
Wij fietsen mee.
De weersvooruitzichten voor zondag zijn redelijk goed, zie ik nu.

Tot zondag,
Frenk en Margo
Hoi Eelke,

Goede actie. Wij zijn er ook bij zondag. De weersverwachtingen lijken mee te gaan vallen.
Wie heeft zijn blauwe bidon bij ons achtergelaten nadat we in de tuin nog wat met elkaar gedronken hebben?
Groet, Frenk en Margo
Hallo fietsvrienden,
Dat was weer een prachtige fietsdag, ingeklemd tussen dagen met flink veel regen.
Met een heerlijk zonnetje vertrok zondagochtend een clubje van acht man/vrouw voor een tochtje door Groningen en Drenthe: Eelke met een GPS-route, Bert, Marten, René, Geke, Frenk, Margo en Petra. Een niet al te groot clubje dat flink het tempo erin had. Veel slingerdeslang over kleine (bos)paadjes, via Eelde zuidwaarts. Ergens op de hei in de buurt van Peest een korte boterhammenstop, waarna we een prachtige adder over het zandpad zagen kronkelen. Wow, mijn eerste levende slang gezien en dat in Nederland!
Uiteindelijk belandden we in Veenhuizen voor een lekker kopje koffie met appelgebak bij het Gevangenismuseum. Daarna heerlijk met de wind in de rug terug over grotere en kleinere wegen, waarna we door Frenk en Margo in hun achtertuin uitgenodigd werden voor een kop thee/koffie met lekkere koeken. Daar zei natuurlijk niemand nee tegen!
In totaal zo'n dikke 70 km fietsplezier, heerlijk!
Groet, Petra.
Ik ben jaloers - ik had het te druk en had ook te laat in de gaten dat het zulk lekker weer aan het worden was.
Hallo,
Is er in oktober een rondje Groningen?
Edith