Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Praag - Forum Wereldfietser

Praag

Wil graag ongeveer in de eerste 2 weken van juli naar Praag fietsen. Tentje mee. Niet alleen maar full speed naar Praag maar ook eens op mooie plekjes ff de tijd nemen. Met Flix bus terug naar Nederland. Vrouw 55 jaar en weinig ervaring maar wel veel zin erin. Positief en gezelligheid zijn belangrijk. Als het je iets lijkt kunnen we keertje afspreken.
Hoi Jeanne, dat lijkt me wel een uitdaging die bij me past, ik ben van plan deze zomer ook met tent en zo een week of twee op pad te gaan.

.. alleen ik kan pas vanaf 20 juli, is dat onderhandelbaar?



Hoor van je, Johan
Hoi Johan, dat gaat mij niet lukken helaas. Groetjes Jeanne
Hoi Jeanne ,ik heb 12 dagen vrij .vanaf de 3e juli en moet uiterlijk de 15 e terug zijn.nu weet ik niet of dat haalbare kaart is voor jou,maar ben benieuwd wat flixbus is.ik heb wat binnenlandse tochten gemaakt,en ben vrij onervaren in langere reizen,zeg maar 5 dagen of meer.ben wel goed uitgerust qua materiaal en rijd een santos travel lite plus pinion18.ik ben 46 jaar en woon in noord Holland .groet Arjan
Hoi, ben bang dat 12 dagen krapjes is. Maar misschien kunnen we iets creatiefs verzinnen. Als je een pb stuurt kunnen we hier over brainstormen.
Ben (man 67 jaar) eveneens van plan dit jaar naar Praag te fietsen.
Heb ervaring met fietsvakanties en tent.
Woonachtig in de Achterhoek en sinds kort de tijd aan mezelf.
Ik zie je reactie tegemoet.
Hoi, ondertussen ben ik voorZien van fietsmaatje naar Praag. Dank allen voor de reacties. Misschien een volgende tocht.....