Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar is Natascha ? - Forum Wereldfietser

Waar is Natascha ?

Hallo,

Afgelopen voorjaarsweekend heb ik gefietst en gekletst met Natascha.
Afgesproken dat we elkaar via het forum op zouden zoeken, maar...
Nu kan ik haar helemaal nergens vinden om bv een persoonlijk berichtje te sturen dan wel een e-mail...

Help ?

Volgens mij is woonplaats ergens in noord holland, Alkmaar als ik mij niet vergis.
De zoekfunctie op naam, met sterretje, werkt dus niet.
Ook heb ik al alle 1797 geregistreerde personen van de gebruikerslijst doorgelopen op zoek...( ja idd, je zou haast denken dat ik wanhopig ben haha )

Wie weet over wie ik het heb en kan mij verder helpen dan wel, Natascha, als je dit leest, ik kan je niet vinden !!!

Sorry - weet ik niet dan.

Hi Lars,

Je bedoelt dus echt het voorjaarsweekend 2006 in de buurt van Breda, waar we 's avonds nog naar de dialezing van Frank van Rijn zijn geweest.

Wellicht dat Jim, die de organisatie voor zijn rekening had, haar e-mail adres heeft. Mail dus even naar Jim.

Groet, Rena :wink:

He Lars, het barst hier van de Natascha´s, maar die komen allemaal uit Rusland.

Groetjes uit Duitsland,

Bert

Hahaha die bert !

En sorry, ik bedoelde natuurlijk het afgelopen najaarsweekend op de harslamperdennen...

Het is trouwens portret nr 15 op de site van marco meijerink en de naam kan ook Natasja zijn ...

Lars ik stuur je een PB :D

Verwaring alom, voorjaarsweekend of najaarsweekend.
En het is nog niet goed, het was toch echt het NaZOMERweekend. Natascha of misschien wel Natasja heb ik gesproken maar waar ze nu is....??? Geen idee.

474

474 keer bekeken en niemand die de enige echte natascha of natasja kent ?!?
Ik heb een paar PB gehad maar die leiden mij niet naar de juiste...

Wereldfietser foto 15 op de site van www.marcomeijerink.nl

He natas, je zou natuurlijk ook zelf eens kunnen kijken op de site van de wereldfietser :wink:

He Lars, succes zeg. Je hebt wel een foto. Kun je met die foto geen oproep doen in een of ander TV-programma:"Ik zoek Natasja. Voor het laatst gezien op de Harskamperdennen. Wie kan mij helpen?"
Hallo allen,

Het spreekwoord klopt, wie zoekt zal vinden .....
Met hulp van jullie, zonder hulp vaart, ehhh, fietst niemand wel hi hi

Bedankt allen !

Ps jullie zijn allemaal uitgenodigd voor de bruiloft :D

Wie de bruid is is nog onbekend en waar het plaats zal vinden ook... hahahaha... Ga toch lekker fietsen Lars... hahahaha...

Groet, Rena :wink: