Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen v Tibet (Lhasa) -> Nepal (Kathmandu) wie gaat er - Forum Wereldfietser

Fietsen v Tibet (Lhasa) -> Nepal (Kathmandu) wie gaat er

Ik ben op zoek naar fietsers die avontuurlijk aangelegd zijn en een tocht van Tibet (Lhasa) naar Nepal (kathmandu) samen met mij aandurven.

De route over de Friendship Highway is duidelijk beschreven in Tibet overland met slaapplaatsen, eetgelegenheden, water, dagroutes, hoogtes. Tevens heb ik van Himalayan MapHouse de fietsroute (1000 kilometers from Lhasa tot Kathmandu) ook hierop staan accurate details van de route).

Al met al moet de route goed te fietsen zijn met een aantal personen mits de gezondheid goed is en de visa op tijd geregeld verkregen zijn.

Nu heb ik een paar vraagjes:

1) wie heeft deze droom ook en zou mee willen fietsen?
2) wie heeft deze tocht al eens gefietst en heeft adviezen over permits, vlucht, fietsroute, etc.

Wie kan mij evt. helpen met nog meer informatie over deze tocht over de Friendship Highway, en wie zou er mee willen?

Zelf heb ik vakantie van 30 juni '07 t/m 17 augustus '07 in deze tijd kan ik mijn fietstocht maken.

Wil wil/kan/heeft er zin om in de periode 30 juni '07 t/m 17 augustus '07 samen met Sander van Tibet (Lhasa) naar Nepal (Kathmandu) te fietsen?

En Sander,
Wellicht is het leuk als je iets meer over jezelf zou kunnen vertellen, zoals bv. je leeftijd, aantal km per dag, kamperen of hotelletjes, of je al ervaring hebt met soortgelijke reizen, enz.

Het zou leuk zijn als je iemand of meerdere personen kon vinden om deze geweldige tocht mee te beleven. Houd je ons op de hoogte?

Groet, Rena :wink:
Secretaris vereniging De Wereldfietser
Hoi Sander,

Oktober 2005 heb ik samen met Arthur Hokkeling de Friendship Highway gefietst. Uitgebreid reisverslag en deel van mijn foto's is te vinden op
http://groups.msn.com/Baukestravelsite
Heb je nog enkele concrete vragen, mail ze gerust.
Permitaanvraag Tibet kun je m.i. het beste in Chengdu (China) regelen.

groeten Bauke