Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nog snel een weekje fietsen in de zon? - Forum Wereldfietser

Nog snel een weekje fietsen in de zon?

Hoi hoi,

Ga de eerste week van oktober nog ergens een weekje fietsen in de zon. Misschien een beetje kort dag, maar wie gaat er nog mee? Bestemming -ergens in Europa, niet al te ver weg, graag met wat bergen of bergjes - kunnen we in overleg kiezen. Fiets met bepakking op mn mtb, 100 km per dag, ga 't liefst kamperen. Ben 30 jaar, communicatie-adviseur, hou van natuur en lekker bezig zijn, maar een dagje niks doen in een leuke stad vind ik ook prima. Leuk? Laat dan snel wat horen!

Groet, Judith

Hoi Judith,

Ik heb ook veel zin in een weekje of 10 dagen fietsen in de zon en denk aan zuid frankrijk. ( Zie advertentie van Annemiek). Bij mij heeft Edwin gereageerd en misschien kunnen we onze plannen samenvoegen?
Ik weet dan ongeveer 8 oktober de campings gaan sluiten in zuid-frankrijk dus het zou daarvoor moeten plaatsvinden. Mij lijkt het het prettigst om vanuit zo'n 2 standplaatsen zonder bagage te fiesten. Ik heb een auto en een fietsendrager.

Groetjes,
Annemiek

Hoi allebei,

Ik heb ook veel zin om nog een weekje te gaan fietsen! Begin oktober is echter al een beetje laat voor mij, want dan moet ik alweer lesgeven... De laatste week van september kan wel.

Ik ben 24, doctoraatsstudente en woon in Leuven. Ik fiets graag :D en heb dit jaar mijn eerste verre fietsvakantie gemaakt (Slowakije en Polen). Het lijkt me super om er nog eventjes tussenuit te trekken met een paar mensen. Kamperen is ideaal, ik trek het liefste echt rond (met bagage dus) maar vanuit standplaatsen is ook ok. 100km per dag is op zich wel te doen, maar vind ik een beetje veel als het echt bergen worden en we met bagage fietsen.

Laat maar weten wat de plannen zijn!

Groetjes,

An

Nou, ik wil ook nog wel een weekje weg, ergens in oktober of zo. Dus als de plannen wat concreter zijn... hoor ik graag van jullie! (ben man, 31, ruime fietservaring).

Groet,
Freek

FV schreef:Nou, ik wil ook nog wel een weekje weg, ergens in oktober of zo. Dus als de plannen wat concreter zijn... hoor ik graag van jullie! (ben man, 31, ruime fietservaring).

Groet,
Freek