Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoten gezocht Australië - Forum Wereldfietser

Reisgenoten gezocht Australië

Beste Wereldfietsers. :lol:

Ik ben Jonny Wolfs,
En ik ben van plan om 1 April 2007 aan te fietsen naar Australie :idea: .
Hulp heb ik niet nodig maar gezelligheid kan ik wel gebruiken.

Dus zijn er mensen die naar Australië gaan fietsen en die rond een bepaalde tijd of plek een reisgenoot zoeken.
Reageer op de oproep en miscchien kunnen we wat afspreken met betrekking tot route en andere dingen etc.


Groet,

Je bent er behoorlijk vroeg bij met je 1 aprilgrap :wink:

HOEZO !?. :lol:

Ik ben er minstens al eens zo lang er mee bezig .

Ik hoop dat je ruim op tijd iemand vindt !!

Misschien je oproep ook op deze site zetten www.prikpagina.nl/list.php?f=1323
Jonny Wolfs schreef:En ik ben van plan om 1 April 2007 aan te fietsen naar Australie
Ha Jonny!

Mooie plannen, maar vertrek een dag eerder of later, ben je van al die bijdehande opmerken af.
Ik ben benieuwd naar je route en je plannen.

Veel plezier met plannen maken, dat vind ik zelf bijna net zo leuk als de reis zelf.

Groeten, John.

Michael W schreef:Je bent er behoorlijk vroeg bij met je 1 aprilgrap :wink:
Deze Wolf maakt geen grappen, hij heeft afgelopen zomer de hoogste passen ter wereld befietst, dus:RESPECT!!!
Groeten,

John.
Hallo mensen.

Dit zijn nadelige opmerkingen met de betrekking op de datum van mijn vertrek.
Deze datum heeft voor mij een positieve uitwerking, ondanks wat anderen hier van denken of zeggen..


John bedankt dat je zo voor me opkomt !.

Hi Johnny,

Twee jaar geleden droomde je van fietsen in Thailand. Bang, angstig en nog onzeker over of je het wel kon, maar je deed het. Dit jaar waagde je je in de Himalaya van India. Al meer zeker van wat je wilde en ging doen… en wat denk je; Je hebt de hoogste pas, hetgeen je wilde, bereikt. Stukje bij beetje heb je kennis vergaard en al doende leert men.

En dus wil ik je zeggen:
Als jij de droom hebt om op 1 april 2007 te vertrekken richting Australië, dan geloof ik daar in. En of het nou 31 maart, 2 april of weken eerder of later wordt dat maakt niet uit. En of je nou in Australië aankomt of dat je droom onderweg wijzigt doet er niet toe. Het mooie van reizen is namelijk dat je in ontwikkeling bent en die ontwikkeling kan alle kanten op gaan!! Voel je vrij om dat te doen wat goed voor je is!!

Groet, Rena :wink:

Hi Jonny,

Ik zat op mijn eigen site een antwoord op jouw oproep te typen, niet slim :cry:

Ik heb gisteren een oproep gedaan voor een tocht richting AU.
Ik heb jouw oproep compleet gemist, maar Kunno had mij erop attent gemaakt.

Zou je eens kunnen beschrijven wat je van plan bent of misschien een pb naar me sturen zodat we eens wat kunnen afspreken of zo?

Toon