Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: super lichtgewicht Vaude tent - Forum Wereldfietser

Te koop: super lichtgewicht Vaude tent

Hierbij bied ik mijn nieuwe lichtgewicht Vaude tent te koop aan.
De Lizard Gul 1P is een tent van slechts 690 gram en dus bij uitstek geschikt voor de grammenjagers onder ons.
Ik heb de tent gekocht en in de tuin opgezet en ben al snel tot de conclusie gekomen dat ie voor mij echt te krap is. Ik ben 1.96m en licht claustrofobisch :roll:
Dus ik heb de 2 persoons van Vaude aangeschaft en ga daar straks in sept en okt mee door de States trekken.
Tent is dus echt helemaal nieuw en de winkelwaarde is €600
Voor €350 doe ik 'em weg.

Zie ook: https://www.marktplaats.nl/a/caravans-e ... mympSeller
Is het deel waar de hoofdstok in gestoken wordt inmiddels versterkt bij dit model?
Kan je de tent niet retourneren?
Kan je de tent niet retourneren?
Ik heb deze tent in 2016 gekocht en niet eerder uitgepakt dan in de zomer van 2017. Plan was om hem te gebruiken op mijn reis van het najaar in 2017. Maar zoals eerder genoemd, te klein voor mij. Ik had nog een zware 3persoonstent en heb die maar meegenomen. Dus nu nog retourneren lijkt mij een beetje lastig.
Is het deel waar de hoofdstok in gestoken wordt inmiddels versterkt bij dit model?
Dat durf ik niet te zeggen.
Ik dacht dat het een recentere eventueel gewijzigde tent zou zijn, maar hij is dus helaas uit hetzelfde jaar als waarin het aangekaarte probleem zich voordeed.
Tja, hier kan ik natuurlijk niets over zeggen. Ik was er niet bij.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben over Vaude. Ik heb een 1 1/2 persoonstent gehad (probleemloos) de genoemde 3 persoons (probleemloos, met twee dochtertjes gekampeerd) en heb dus nu een 2 persoons van Vaude. Ik vind ze licht en betrouwbaar.
De tent is verkocht.