Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met Kinderen - Forum Wereldfietser

Fietsen met Kinderen

Ik heb geen enkele vraag of mededeling. Ik wil alleen even kijken hoe het onderschrift bij mijn berichten eruit ziet.

Theo,

Jammer, fietsen met kinderen lijkt me namelijk inderdaad een uitstekend onderwerp voor een wereldfietseractiviteit (thema weekend??).

Enne, nog even oefen met dat bijschrift, want ik zie nog niets. Probeer het eens door je profiel aan te passen en let op dat wanneer je een bericht plaatst er een vinkje staat bij de optie onderschrift plaatsen.

Groeten,
Dennis

Dennis de Vries schreef:Theo,

Jammer, fietsen met kinderen lijkt me namelijk inderdaad een uitstekend onderwerp voor een wereldfietseractiviteit (thema weekend??).

Enne, nog even oefen met dat bijschrift, want ik zie nog niets. Probeer het eens door je profiel aan te passen en let op dat wanneer je een bericht plaatst er een vinkje staat bij de optie onderschrift plaatsen.

Groeten,
Dennis
Ik had niet gezien dat ik iets moest aanvinken. Nu is het wel gelukt

Theo

Dennis de Vries schreef:Jammer, fietsen met kinderen lijkt me namelijk inderdaad een uitstekend onderwerp voor een wereldfietseractiviteit
Dennis,

Geloof het of niet, maar:
=> er zijn ook (wereld)fietsers die kinderen in huis rondlopen hebben 8O . Daarom hoeven die kinderen nog niet mee op (wereld)fietstocht;
=> er zijn ook niet-wereldfietsers (maw fietsers die niet naar exotische bestemmingen reizen/fietsen) die deze site/forum bezoeken. Haal er enkel uw "echte" wereldfietsers uit en je kunt de bezoekerslijst met een groot percentage schrappen!

Deze site (ik bedoel eigenlijk dit forum) is namelijk uitermate geschikt om advies, ervaring, ... uit te wisselen ook over niet-wereldfietsen. Waarvoor hulde aan dit forum en zijn deelnemers/-sters :!:

William

William,

Als ik af ga op de bezoekers van onze kampeerweekenden (altijd kinderen aanwezig) en de bezoekers van Theo's stand Fietsen met Kinderen op de Op Pad beurs en de themadag die we daarover ooit hebben georganiseerd dan lijkt er weldegelijk veel belangstelling voor fietsvakanties met kinderen. Ik vind het jammer dat we dit onderdeel de laatste tijd een beetje hebben laten liggen, hoewel we de expertise (zie ook Theo's boekje grotendeels geschreven door Wereldfietsers) duidelijk wel in huis hebben.

Toen ik Theo's onderwerp zag dacht ik juist weer wat een goed idee het zou zijn als de activiteitencommissie zou proberen ook dit onderwerp weer op de agenda te krijgen. Vandaar mijn reactie.

De discussie over wat wel of niet een Wereldfietser is, is al regelmatig gevoerd binnen de vereniging. Het standpunt dat we op beurzen altijd uitdragen en wat volgens mij de algemene consensus binnen de vereniging is, is dat de wereld ook uit Nederland en Belgie bestaat en dat fietsers die dus alleen in NL en Belgie fietsen net zo goed wereldfietsers zijn.

Het gaat ons meer om een gemeenschappelijk gevoel/beleving dan waar je nou precies gefietst hebt (zie ook onze verenigingsspreuk op de homepage: De vrijheid om in alle eenvoud onderweg te zijn, in stilte en natuur, met onverwachte ontmoetingen en andere culturen). Het forumbericht over de top-3 favoriete fietslanden toont volgens mij duidelijk aan dat we veel niet-verweggistan fietsers trekken en dat willen we graag zo houden!

Groeten,
Dennis

P.S. Het thema van tijdschrift nr 1 2004 is fietsen in de Benelux!!

Goede suggestie om iets te doen met fietsen met kinderen op een themaweekend. De activiteitencommissie zal het meenemen en kijken of het in te plannen valt in 2004.

Freek