Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] The North Face Rock 22, Is verkocht - Forum Wereldfietser

[TKA] The North Face Rock 22, Is verkocht

Zo Goed Als Nieuw, Bijna niet gebruikt, ongeveer 15 nachten.

De Rock22 is een fraai vormgegeven trekkers tent uit het low-budget (=betaalbare) gamma van The North Face. 3 seizoenen, dus goede ventilatie bij de buitentent en in de binnentent. Voor en achterdeur of ieder zijn eigen deur. Dat is makkelijk met de wind en een plasje in de nacht….
De buitentent kan eenvoudig apart gemonteerd worden met de footprint. De toegang tot de binnentent wordt vergemakkelijkt door de twee deuren.

Klassieke koepeltent;

Zeer makkelijk en snel op te zetten.
Rugzakvakantie of fietsvakantie favoriet
Veel ruimte in zijvakken voor brillen, lenzen, zaklampje, boek, telefoon, GPS, wekker, …. etc.
Goede ventilatie door de muskietengaas binnentent
Donkergroen van schutkleur voor “onzichtbaar” en wild kamperen…

2 personen, ruimte voor twee matjes!

Afmetingen grondzeil binnentent 221 bij 140 centimeter
Hoogste punt 109 cm
Oppervlakte; 3 M2
Vestibule; voor 0,7 m2 en achter 0,7 m2
3030 gram (compleet)
Pakzak 54cm bij 22 cm.
Stokken; Aluminium, 2 stuks met elastiek erin.
Materiaal:
Binnentent; 70 denier, 190T nylon taffeta
Buitentent; 75 denier, 185T polyester taffeta coated with 1500 mm (PU) waterdruk
Grondzeil; 70 denier, 210T nylon taffeta coated with 5000 mm (PU) waterdruk
Stokken; DAC Pressfit, Featherlite Aluminium, 2 stuks

Amerikaanse turbo verkooptaal;
Classic construction and easy set up make the Rock 22 a backpacking favorite.
Roomy, two-person backpacking tent for three-season use
DAC Press-fit™ Featherlite™aluminum poles
Continuous pole sleeves
Internal prayer-bound floor seams
Free-standing design with two vestibules
Fly-only pitching
Dual doors
Internal pockets and hang loops
Compatible with TNF™ #2 Gear Loft
Stuffsack included

Eric’s turbo verkooptaal;
LET OP Alleen vandaag met GRATIS Footprint !!!! (te duur onderzeiltje onder de binnentent…)
Verkoopprijs tent 199,99 euro bij Perry en 199,- bij Bever dus doe een goed bod.
Normaal ongeveer 30 euro voor het te dure grondzeiltje. Deze Footprint alleen vandaag geheel GRATIS!!!
Vorig jaar rond deze tijd gekocht. Nu in de verkoop omdat ik toch meer ruimte wil.

Ps Voor wereldfietsers is iedere dag "Vandaag" (staat ook op marktplaats) .
Afbeelding

Hi Eric,

Wat is de link van Marktplaats, waar de tent te vinden is?

Groet, Rena :wink:
Hoi Rena,

Alles goed met je? Heb je ook een pb :D gezonden ivm vrijdag de dertiende brr brr brr ;-)) :evil: :twisted:

Het beste is www.marktplaats.nl en zoeken op Birdland, krijg je de groene tent in beeld. :idea:

Groetje,

Eric

Peter en Karin zijn niet zo te spreken over de kwaliteit van hun zeer dure Birdland-tent en nog minder over de service van Birdland.

http://www.cycletheworld.nl/Over%20ons/Ons%20huis.htm

Gerd
Hoi Gerd,

Birdland is overgenomen door Slee buitensport. De materialen en fabricage zijn sterk "veranderd". :shock:

De modellen zijn gelijk gebleven. De kwaliteit heb ik niet getoetst. Ik heb de tent niet gebruikt maar hij ziet er wel goed uit. Ik heb em gekocht op basis van referenties van anderen. :lol:

Het is overigens wel service dat de tent op hun verzoek is aangepast en dat de reparaties zijn uitgevoerd. Het is ook niet "vreemd" dat een nieuwe eigenaar de garanties niet overneemt. Overigens vond ik de nieuwe eigenaar ook niet vriendelijk. Hij wilde niet vertellen waar Noth Face zat. :evil:

Groet,

Eric
Voor de liefhebber(s).

De Noth Face is ook te koop.

Ik heb em op Marktplaats gezet.

Groetje,

Eric

Buitentent
Afbeelding
Binnentent
Afbeelding

Alleen even in donkergroen bedenken zoals deze echte foto;
Afbeelding