Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Compact Luchtbed Lidl In De Aanbieding €10 - Forum Wereldfietser

Compact Luchtbed Lidl In De Aanbieding €10

Voor hen die niet teveel willen of kunnen uitgeven, een compacte slaapmat van de Lidl voor slechts €10 in de opruiming.

De specs:
Materiaal:Polyester met TPU coating
Afmetingen: Afmetingen: gevuld: 177 x 48 x 6 cm
Pakafmetingen: Ø 10 x 19 cm
Gewicht: 480 g
Max. belasting: 110 kg

De link:https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Lichtge ... BasketPage

Ik heb er in ieder geval prima op geslapen! Enige nadeel vond ik dat het lastig was het laatste beetje lucht eruit te krijgen wanneer hij weer moet worden opgerold. Ventiel had iets hoger moeten zitten. Maar het lukt uiteindelijk wel.

Jan
lidl spullen zijn meestal wel redelijk inderdaad. Maar omdat de beschikbaarheid (en vaak ook voorraad) beperkt is zou ik eerder naar een decathlon uitwijken voor budget opties. Daar heb je iets meer keus en waarschijnlijk ook langer support.
Een lichtgewicht luchtbed van Decathlon kost € 40, dat is 4x zo veel en nog steeds niet geïsoleerd.
Een lichtgewicht luchtbed van Decathlon kost € 40, dat is 4x zo veel en nog steeds niet geïsoleerd.
En ik vermoedt van ongeveer dezelfde kwaliteit. Net als deze denk ik: https://www.bever.nl/p/ayacucho-air-mat ... olour=2245
Inderdaad, vermoedelijk dezelfde kwaliteit en alleen duurder omdat Decathlon een duurdere winkel is als Lidle en omdat Bever een duurdere winkel is als Decathlon.
Bekend of de mat isolatiewaarde heeft? Vind ik geen info over op site Lidl.
Het zou mij verbazen als een luchtbed van € 10 ook nog isolatiewaarde heeft.
@Bert. Ik begrijp je redenatie niet. Eerst geef je aan dat de kwaliteit het zelfde is van goedkopere en duurdere matjes, alleen dat de ene winkel duurder is dan de andere, vervolgens zeg je dat je je niet voor kan stellen dat zo’n goedkoop matje nog isoleert.
Ik geef toe dat mijn redenatie onlogisch lijkt. Ongeisoleerde matjes zijn te koop in een prijsrange van € 10 (Lidl) tot € 50 (Bever) en geisoleerde matjes van € 50 (Alibaba) tot € 200 (Bever).