Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Set Karrimor fietstassen - Forum Wereldfietser

Set Karrimor fietstassen

Complete set Karrimor fietstassen. Helaas zijn de haakjes in de verhuizing verdwenen, maar volgens mij kunnen haakjes van Ortlieb gebruikt worden.

Ze zijn wel 'op leeftijd' en gebruikt maar voor iemand die wil proberen of fietstochten leuk zijn.....

Door de missende haakjes en de leeftijd zou ik geen prijs durven te noemen, dus als je belangstelling hebt, mag je ze gratis hebben.

De verzendkosten moet je wel betalen of je haalt ze op In de regio Meppel.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar foto's te plaatsen met mijn mobiel, maar een linkje naar foto's lukt wel hoop ik.

Afbeelding 
Geen interesse in de tassen verder, je hebt door het geven van de link wel een dikke 10.000 foto's bekijkbaar gemaakt, ik weet niet of dat de bedoeling is (privacy en wat al niet meer).
Oeps!

Ik heb de link weggehaald en vervangen door een foto waardoor het opgelost moet zijn.

Bedankt voor de tip!
Hallo!

Deze zomer heb ik het fietsvirus ook gekregen en ben druk bezig met spullen te verzamelen voor een eerste fietsvakantie.
Als ze er nog zijn neem ik ze graag van u over :D

Mvg,

Sytse van der Mei
Hoi Sytse,

Dat is mooi! Kom je ze ophalen of moet ik ze opsturen?

Groet,
Agnes
Hoi Sytske,

Je mag € 6,50 overmaken op Mijn bankrekening
t.n.v. A. Bennen

Veel plezier met de tassen.

Met vriendelijke groet,
Agnes
abennen schreef:
wo 17 okt, 2018 16:08
Hoi Sytske,

Je mag € 6,50 overmaken op NL123456789
t.n.v. A. BeCeDe

Veel plezier met de tassen.

Met vriendelijke groet,
Agnes
Ook dit zou ik niet direct in de openbaarheid delen. Hiervoor is een PB aan Sytske denk ik beter - dan komt het ook direct bij hoor terecht. :idea:
abennen schreef: ↑
Hoi Sytske,

Je mag € 6,50 overmaken op NL123456789
t.n.v. A. BeCeDe

Veel plezier met de tassen.

Met vriendelijke groet,
Agnes
Ook dit zou ik niet direct in de openbaarheid delen. Hiervoor is een PB aan Sytske denk ik beter - dan komt het ook direct bij hoor terecht. :idea:
Ik ben lekker bezig :?