Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging Huttentrektocht 27 en 28 oktober - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging Huttentrektocht 27 en 28 oktober

nicolevelo schreef:
di 02 okt, 2018 15:45
Marjan schreef:
di 02 okt, 2018 15:22
Werkzaamheden
Met de fiets op de bus dan?
Oeps, die laatste zin had ik niet moeten copieren van de NS site.

Van Rotterdam kan naar Schiphol Airport en vandaar gaat een trein naar Zwolle of al startend in Roosendaal-Rotterdam- Schiphol Airport- overstap- Zwolle
Bert van Sprang schreef:
di 02 okt, 2018 16:06
Vanuit het zuiden is er een rechtstreekse verbinding van Roosendaal via Den Bosch en Nijmegen naar Zwolle. Fiets in de bus gaat hem niet worden volgens mij.
Marjan schreef:
di 02 okt, 2018 16:38
of al startend in Roosendaal-Rotterdam- Schiphol Airport- overstap- Zwolle
Dus beide opties zijn goed vanuit Roosendaal?
Nee, bus vanaf Arnhem richting Zwolle, dus route nemen via Schiphol.
Bert van Sprang schreef:
di 02 okt, 2018 16:48
Nee, bus vanaf Arnhem richting Zwolle, dus route nemen via Schiphol.
Fiets mee in een bus? Hoe dacht je dat te kunnen gaan doen?
In de regel mag een vouwfiets mee. Maar een vakantiefiets? Met volle bepakking?
Elke bus vervoerder kent zo zijn eigen regels.

Vanuit Arnhem gaan er ook meerdere fietsroutes naar Zwolle. Afstand ligt tussen de 70-80 km.
Vertrek rond 11:00 uur. Als je zin hebt mee te fietsen? Laat even weten. Stuur mij een pb?
Ik vertrek vrijdags naar de camping in Zwolle.
nicolevelo schreef:
di 02 okt, 2018 15:45
Marjan schreef:
di 02 okt, 2018 15:22
Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober

Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen

reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal
Met de fiets op de bus dan?
Beste nicolevelo, In Nederland mag de fiets officieel niet mee in de vervangende bus bij grestremde treindienst. Is er echter voldoende ruimte onderin de bus, dan wil de chauffeur het wel eens toelaten.
Bert van Sprang schreef:
di 02 okt, 2018 16:48
Nee, bus vanaf Arnhem richting Zwolle, dus route nemen via Schiphol.
Marjan schreef:
di 02 okt, 2018 15:22
Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober

Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen

reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal
Er gaat een Intercity van Den Haag -Centraal naar Groningen of Leeuwarden. Deze trein stopt in Leiden, Schiphol, Amsterdam-Zuid, Almere, Lelystad en......Zwolle!
Belgen kunnen met de Benelux vanuit Brussel, Mechelen en Antwerpen naar Schiphol en daar overstappen
ns.png
Vind iemand het leuk om een stukje te schrijven over de huttentrektocht? Foto's zijn uiteraard ook welkom! Het stukje (of een deel ervan) zal verschijnen in het tijdschrift. Mocht je het schrijven niet zien zitten, dan mag het ook in de vorm van ´bullet points´ worden aangeleverd, waarna ik er een verhaaltje van zal maken.
Ik verneem het graag! Reacties: jan@wereldfietser.nl. Alvast bedankt!
Werkzaamheden
Groningen-Leeuwarden / Groningen-Eemshaven / Groningen-Delfzijl
Wanneer
woensdag 17 tot en met zondag 28 oktober

Er rijden geen treinen op deze lijnen in verband met de bouw van een tunnel in de Paterswoldseweg onder de spoorbaan door (naast de tabaksfabriek van Niemeyer).
Er worden bussen ingezet waar geen fietsen mee kunnen.
Vanaf Groningen gaan er wel treinen richting Zwolle.
er is een plaats vrij gekomen in een hut

Ook om kennis te maken met de wf een leuke gelegenheid om aan te sluiten. Meld je aan, dan stuur ik de aanvullende info en de routes naar je op.
De vrijgekomen plaats in een hut is bezet!
Marjan schreef:
do 18 okt, 2018 21:56
De vrijgekomen plaats in een hut is bezet!
Het blijft in beweging: er is een plaats vrij gekomen in een hut
Er zijn al behoorlijk wat aanmeldingen, tot nu toe fietsen 50 deelnemers de huttentocht waarvan 15 deelnemers in een hut,2 deelnemers alleen zaterdag meefietsen en eten en de rest kampeert.

Nog 1 vrije plaats in een hut
Uiterlijk zondag 21-10 kun je nog aanmelden om mee te eten ivm bestelling/inkoop
Ter informatie: als ik het goed zie is de route van zaterdag 76 km en die van zondag 59 km.
Iedereen veel fiets- en keuvelplezier en natuurlijk tot ziens op het Sinterklaasweekeinde 8) .
Marjan schreef:
za 20 okt, 2018 16:20


Nog 1 vrije plaats in een hut
Uiterlijk zondag 21-10 kun je nog aanmelden om mee te eten ivm bestelling/inkoop
Info: alle plaatsen in de hutten zijn bezet.
Wat een heerlijk weekend was het weer. Mooie route, lekker eten, goed georganiseerd en met straaltjes genoten.
Marjan bedankt voor de goede zorgen.
Volgend jaar weer.

Hans en (sinds kort ook (partner)lid) Saskia
Ik heb een heel fijn weekend gehad. Over mooie paden in een stralende zon gefietst, leuke en interessante gesprekken gehad met oude bekenden en nieuwe ontmoetingen, en lekker gegeten. Bedankt Marjan voor de goede organisatie en mooie route.
Casper.
Weer thuis van een mooi en gezellig weekend.
TOP georganiseerd door Marjan met 51 deelnemers, dank Marjan.
Ik heb niet van iedereen afscheid kunnen nemen maar bij deze bedankt voor de gezelligheid.
Heb nog wat fotos gemaakt je vind ze op link hier onder.
De eerste twee zijn van het lage water in de Waal.
Als je bezwaar hebt tegen een foto laat het weten dan haal ik hem er af.
Groetjes en tot de volgende keer.
Groetjes Henk de Leeuw

https://plus.google.com/u/0/photos/1169 ... eiBkbOUmwE
Het was weer een gave tocht! Een prachtige route met mooi herfstweer. Eigenlijk al een beetje een wintertocht, zeker vergeleken met twee weken terug, toen we nog in korte broek met hemd of flinterdun t-shirt door de Eifel fietsten. Nu ging het niet meer zonder thermokleding en handschoenen. Corrie en ik waren dan ook blij met de warme hut die we, anders dan in voorgaande jaren, hadden geboekt. Marjan had het weer prima geregeld.
Hier is mijn foto-impressie te zien.