Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Monteur voor 2 dagen in Amsterdam - Forum Wereldfietser

Gezocht: Monteur voor 2 dagen in Amsterdam

Leuk dat je kijkt of dit misschien iets voor jou is. Als je twijfelt, bel dan gewoon en dan maken we een afspraak.

Wij zijn op zoek naar een monteur die graag aan hoogwaardige fietsen werkt. De Vakantiefietser bestaat inmiddels 15 jaar en in 2019 gaan we weer een stapje verder in de ontwikkeling van de winkel.

Omschrijving
  • Parttime voor twee dagen in de week. De twee dagen zijn in overleg. Dus als je dit naast jouw huidige baan (als monteur in een andere winkel) wilt doen, dan is dit wat mij betreft een optie.
  • Wij onderhouden voornamelijk ‘onze’ fietsen en bouwen nieuwe fietsen op.
  • Maar als wij moeten uitleggen dat je een boutje rechtsom moet vastdraaien, dan zijn wij misschien niet de juiste winkel voor jou.
  • Wij zijn gelukkig met alle Rohloff, Pinion en riemaandrijvingen. Natuurlijk kunnen wij je alles leren, maar als je hiermee ervaring hebt dan is dat erg fijn.
  • Ik vind het belangrijk dat je goed aan een klant kunt uitleggen waarom je iets aanraadt, iets gaat doen en waarom je iets zo hebt uitgevoerd. Het is niet alleen heel leuk om daar de tijd voor te nemen, maar ook om de waardering van klanten daarvoor te krijgen.
  • De voertaal is Nederlands, maar aangezien wij ook buitenlandse klanten krijgen, is Engels ook handig.
  • In het hoogseizoen (maart t/m augustus) repareren wij geen fietsen die niet bij ons gekocht zijn. Dat scheelt veel gezeur en dat maakt het leven voor jou als monteur aangenamer.
  • Wij verkopen steeds meer super hoogwaardige fietsen met trapondersteuning, dus een elektro basis is gewenst.
  • Ik vind het nooit erg als er fouten gemaakt worden, maar wel als de klant dat merkt.
  • Zoals je goed vlees koopt bij een keurslager en smakelijke groenten op een biologisch markt, zo verkopen wij alleen datgene dat wij goed vinden gebaseerd op onze ervaring. Wij hebben geen eigen merk dat wij moeten verkopen en wij hebben geen 100 M2 van een merk staan dat wij dan moeten verkopen. Dus wij zijn onafhankelijk. Jouw mening en ervaring wordt daarin op prijs gesteld.
(Onder de foto gaat de tekst verder.)

Afbeelding

Weetjes
  • Altijd thee, koffie en negerzoenen.
  • Voor de lunch wordt gezorgd.
  • Lange fietsvakantie is geen probleem, als het maar buiten het hoogseizoen is.
  • Op zaterdag een ontbijt met verse croissants.
  • Iedere dag kun je uitslapen (winkel is pas om 10.00 uur open, behalve op zaterdag).
  • De Vakantiefietser ligt in een gezellige buurt vlak bij het centraal station.
  • Verloning geschiedt via Payroll of op factuurbasis (zzp-er)
(Ook onder deze foto gaat de tekst weer verder.)

Afbeelding

Interesse?

Kom eens op zaterdagochtend langs bij het ontbijt, dan kunnen we meteen zien of je met mes en vork kan eten. En neem je cv en een paar vakantiefoto’s mee. Maar je mag natuurlijk ook een brief of mail sturen of jouw sollicitatiefilmpje op YouTube, Facebook of Instagram zetten.

Laat je wat van je horen?

Eric Schuijt

Afbeelding
Jeetje, ik ben bijna tempted om hierop te reageren...
Als ik af en toe jouw reacties lees, ben je scherp en kritisch en dat mag ik wel. Want dat houdt ons ook scherp.
31 december ben ik weer terug in Nederland want ik moet eerst nog een stukje fietsen:-)
(zouden meer eigenaren van fietsenwinkels moeten doen :twisted: :twisted: :twisted: )

Maar je mag ook gewoon eens langskomen en met Chris gaan praten.

Groet,

Eric
Ik ben alleen wel meer van de Surly's, singlespeeds en Sheldon Brown dan van de Rohloffmaffia :wink:
Shrek schreef:
di 04 dec, 2018 23:11
Ik ben alleen wel meer van de Surly's, singlespeeds en Sheldon Brown dan van de Rohloffmaffia :wink:
"Dear mister or miss Shrek, we totally understand that it is from now on going to be America Fi(r)st, but can it please be The Netherlands (Snel, Vittorio, M-gineering, Avaghon) Second?"

Hans
Avaghon, Vittorio en Snel mogen zeker ook first!