Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Europese Fietsroute Markt, zondag 5 november 2006 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Europese Fietsroute Markt, zondag 5 november 2006

Johan,

Ik zal mijn fiets even oppoetsen en dan met volle bepakking zaterdag op de fiets stappen. Toch zowiezo altijd een lekker gevoel toch :D
Jammergenoeg de laatste twee weekenden gemist dus het kriebelt toch wel om weer een eindje te fietsen. De weersvooruitzichten zijn voorlopig prima, dus daar zal het niet aan liggen.
Mocht het weer nu toch nog tegenvallen, kun je nog steeds op mij rekenen. Ik neem dan wel gewoon de fiets mee in de trein.

Count me in!

Groetjes en bedankt,

Richard.

Even een herinnering. Vergeet de Europese Fietsreizenmarkt niet!!!!
Laatste nieuws:

Er blijkt een beperkte stallingsmogelijkheid te zijn bij het NIVON (ongeveer 10 fietsen) op een soort binnenplaatsje. De bar-mensen weten hiervan.

Tot morgen!

johan
Het was een leuke dag. Ik was net op tijd weg...
Heeft Johnny soms iets laten liggen bij de trein? :wink:
Foto's volgen. Groetjes,
Leon

León, je hebt geluk gehad. Ik was niet voor het gedoe op Rotterdam Centraal, hoewel het voor mij meeviel. Ik wilde de intercity van 20:00 naar Amsterdam halen. De trein stond niet op het elektronische vertrekbord in hal.
Toch maar naar spoor 9 gegaan. Daar stond de Beneluxtrein nog die al veel eerder had moeten vertrekken. Alle mensen verlieten de trein. Volgens reacties was in de trein omgeroepen dat de trein uit de dienst was genomen op last van de politie en dat de passagiers de trein moesten verlaten.
Even laat galmde het bericht uit de luidsprekers: U dient allen de sporen 6 - 16 te verlaten. Deze zullen worden afgsloten. Ik dus weer met mijn vouwfiets naar beneden. Op spoor 4 vertrok nog een trein naar Den Haag Centraal. De conducteur meldde dat er een verdacht pakketje was gevonden op spoor 11 en dat dit de reden was voor de ontruiming. De trein naar Den Haag kreeg echter nog toestemming om te vertrekken.
Op Den Haag kon ik de Sneltrein naar Amsterdam nemen van 20:59. Voordeel bij een nadeel deze trein stopt ook op het voor mij gunstigere Sloterdijk. Uiteindelijk vertraging voor mij: nog geen drie kwartier.

Morgen!

Top dag gehad!
Leuk om iedereen weer te zien en plannen te maken voor de volgende uitstap met de fiets!

Hopelijk tot snel weer!

James

P.S. Heeft iemand mijn stuurtas (met alarmclock erin) gevonden - denk dat ik het op station Rotterdam achtergelaten heb! :twisted:

bert sitters schreef:León, je hebt geluk gehad. Ik was niet voor het gedoe op Rotterdam Centraal, hoewel het voor mij meeviel. Ik wilde de intercity van 20:00 naar Amsterdam halen. De trein stond niet op het elektronische vertrekbord in hal.
Toch maar naar spoor 9 gegaan. Daar stond de Beneluxtrein nog die al veel eerder had moeten vertrekken. Alle mensen verlieten de trein. Volgens reacties was in de trein omgeroepen dat de trein uit de dienst was genomen op last van de politie en dat de passagiers de trein moesten verlaten.
Even laat galmde het bericht uit de luidsprekers: U dient allen de sporen 6 - 16 te verlaten. Deze zullen worden afgsloten. Ik dus weer met mijn vouwfiets naar beneden. Op spoor 4 vertrok nog een trein naar Den Haag Centraal. De conducteur meldde dat er een verdacht pakketje was gevonden op spoor 11 en dat dit de reden was voor de ontruiming. De trein naar Den Haag kreeg echter nog toestemming om te vertrekken.
Op Den Haag kon ik de Sneltrein naar Amsterdam nemen van 20:59. Voordeel bij een nadeel deze trein stopt ook op het voor mij gunstigere Sloterdijk. Uiteindelijk vertraging voor mij: nog geen drie kwartier.
WAAR ZOUDEN WE ZIJN ZONDER DE TREIN!!!
John.

Bert,

Ik weet niet wat erger is:

a) driekwartier vertraging vw een bommelding

of

b) een trein delen met 1000 dronken Feyenoord supporters

Ik zou eerder voor vertraging kiezen! Was wel erg spannend - een vol bepakte fiets in een ovelvolle trein proppen tussen heel veel grote Rotterdammers (allemaal met grof commentaar uiterraad!).

Misschien was het zingen van "Geef mij maar Amsterdam" overbodig!

Ha ha - over een paar maanden is het gips af en dan kan ik weer fiesten.

Het was zeker weer een top dagie!!!
Bij de ingang kwamen mensen nog blanco binnen en bij de uitgang zag ik enkel voldane gezichten. En daar doen we het voor!!!

Zoals gelukkig ook elk jaar het geval is, waren de vrijwilligers tevreden en werdt dit afgesloten met een maaltijd bij de Indier om de hoek. Helaas kon niet iedereen mee, maar dat had de Indier ook niet aangekunt. 24 mensen was soms al een probleem... hahaha... en wat eten die wereldfietsers toch veel... hahahah... zelfs na een dagje niet fietsen en alleen maar vertellen over fietsen... hahaha

Groet, Rena :wink:

ps: En nu op naar de Nieuwjaarsborrel (7 januari) , de Wintertrektocht (12-13-14 januari) en de Fiets- en Wandelbeurs (3-4 februari).

renaw schreef:Het was zeker weer een top dagie!!!


ps: En nu op naar de Nieuwjaarsborrel (7 januari) , de Wintertrektocht (12-13-14 januari) en de Fiets- en Wandelbeurs (3-4 februari).
[zeurmodus]
Hey Rena, als deze datums al bekend zijn, waarom staan die bij activiteiten dan niet in het overzicht bij activiteiten?
[/zeurmodus] :lol:

Hi Roald,

Ik heb geprobeert de aankondigingen op de website te plaatsen in de agenda, maar er gaat telkens iets fout. Inmiddels ligt het bij de webmaster. Laten we hopen dat het er snel op staat.

Groet, Rena :wink:

renaw schreef:Hi Roald,

Ik heb geprobeert de aankondigingen op de website te plaatsen in de agenda, maar er gaat telkens iets fout. Inmiddels ligt het bij de webmaster. Laten we hopen dat het er snel op staat.

Groet, Rena :wink:
Dan zet je toch een mededeling met de gewenste inhoud op het forum bij activiteiten. Kun je het ook nog actualiseren :roll:

Hoi,
Ik heb ook nog wat foto's:
http://www.leonpoels.nl/fotografie/efm-rotterdam
Groetjes,
Leon

Leon schreef:Ik heb ook nog wat foto's: {knip URL}
Leon
Sorry, was laatste verscherpingsstap vergeten. Nu zijn ze wel scherp:
http://www.leonpoels.nl/fotografie/efm-rotterdam
Groetjes,
Leon