Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 337 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34237 berichten
Het zou aan het landschap te zien ook Schotland kunnen zijn. Verder erg lastig om meer oriëntatie te vinden.
Wales? Ze lijken wat op Balwen Welsh Mountain schapen.
aandegracht schreef:
vr 15 mar, 2019 14:26
Het zou aan het landschap te zien ook Schotland kunnen zijn. Verder erg lastig om meer oriëntatie te vinden.
Ik ben zelf in Schotland geweest, houten huizen met rode daken en witte windveren zie je daar amper. Onmiskenbaar Zweeds. Sverige.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 15 mar, 2019 14:36
aandegracht schreef:
vr 15 mar, 2019 14:26
Het zou aan het landschap te zien ook Schotland kunnen zijn. Verder erg lastig om meer oriëntatie te vinden.
Ik ben zelf in Schotland geweest, houten huizen met rode daken en witte windveren zie je daar amper. Onmiskenbaar Zweeds. Sverige.
Martin heeft gelijk, een eerder raad plaatje van me nam ik twee dagen eerder hier: https://www.google.com/maps/place/Pasto ... d12.425404. De locatie is terug te vinden op Google Streetview met paarden ipv schapen.
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 14:50
Martin heeft gelijk, een eerder raad plaatje van me nam ik twee dagen eerder hier: https://www.google.com/maps/place/Pasto ... d12.425404. De locatie is terug te vinden op Google Streetview met paarden ipv schapen.
Twee dagen eerder, zei je. In Zweden kan ik wel makkelijk 75 tot 100 km per dag fietsen. Dat vergroot het zoekgebied tot een straal van 150 à 200 km rond de kerk van Skållerud. Dus ergens in Dalsland of iets daarbuiten. Wat oostelijk ligt het grote meer Vänern. Als wij onderweg naar ons tweede huis in Zweden reizen, winkelen wij vaak bij de ICA in Mellerud.
Het raad plaatje van 15 dagen eerder was genomen in Duved...
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 17:58
Het raad plaatje van 15 dagen eerder was genomen in Duved...
Duved ligt anders wel in Jämtland, veel te ver naar het noorden.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 15 mar, 2019 20:57
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 17:58
Het raad plaatje van 15 dagen eerder was genomen in Duved...
Duved ligt anders wel in Jämtland, veel te ver naar het noorden.
Ik wilde duidelijk maken dat ik naar huis fietste...
De foto is gemaakt vanaf een bekroonde fietsroute.
Wolt schreef:
za 16 mar, 2019 21:01
De foto is gemaakt vanaf een bekroonde fietsroute.
Langs de Kattegatleden (https://kattegattleden.se/en/)? Die werd genomineerd tot de 'fietsroute van het jaar 2018 in Europa'. Verder ken ik deze route (nog) niet, dus ik laat het aan anderen om de locatie te zoeken.
PS ik vind het wel een prachtige foto, ziet er echt gezellig uit daar in het groen, aan het water en tussen de schaapjes.
nicolevelo schreef:
za 16 mar, 2019 21:42
Wolt schreef:
za 16 mar, 2019 21:01
De foto is gemaakt vanaf een bekroonde fietsroute.
Langs de Kattegatleden (https://kattegattleden.se/en/)? Die werd genomineerd tot de 'fietsroute van het jaar 2018 in Europa'. Verder ken ik deze route (nog) niet, dus ik laat het aan anderen om de locatie te zoeken.
PS ik vind het wel een prachtige foto, ziet er echt gezellig uit daar in het groen, aan het water en tussen de schaapjes.
Inderdaad langs de Kattegattleden.
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 20:59
Martin E. van Doornik schreef:
vr 15 mar, 2019 20:57
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 17:58
Het raad plaatje van 15 dagen eerder was genomen in Duved...
Duved ligt anders wel in Jämtland, veel te ver naar het noorden.
Ik wilde duidelijk maken dat ik naar huis fietste...
Dan was je waarschijnlijk al vrij zuidelijk. Een wilde gok: ergens ter hoogte van Torekov met zicht op het eiland Hallands Väderö.
nicolevelo schreef:
zo 17 mar, 2019 12:55
Wolt schreef:
vr 15 mar, 2019 20:59
Martin E. van Doornik schreef:
vr 15 mar, 2019 20:57

Duved ligt anders wel in Jämtland, veel te ver naar het noorden.
Ik wilde duidelijk maken dat ik naar huis fietste...
Dan was je waarschijnlijk al vrij zuidelijk. Een wilde gok: ergens ter hoogte van Torekov met zicht op het eiland Hallands Väderö.
Zo zuidelijk was ik nog niet (in die 15 dagen ben ik ook in Stockholm geweest). De dag dat ik mijn raad plaatje maakte, sliep ik 's avonds in de gevangenis...
The plot thickens....
De foto is genomen op het 'hoogtepunt' tussen Gotenburg en Varberg (in Varberg kun je in een gevangenis overnachten).
Leon schreef:
ma 18 mar, 2019 12:14
Deze is nog beter: https://www.google.com/maps/@57.4426186 ... 312!8i6656
Helemaal goed Leon, die met de paarden is de exacte plek. Aan jou de volgende.
Ik denk dat de volgende meer raad plaatje wordt dan raad praatje.
Ik zoek de streetviewlink; je kunt daar het volgende bordje nog zien, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Afbeelding
Leon schreef:
ma 18 mar, 2019 12:59
Ik denk dat de volgende meer raad plaatje wordt dan raad praatje.
Ik zoek de streetviewlink; je kunt daar het volgende bordje nog zien, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik zie een kerktoren, wat meer naar achteren nog twee, er staan fabrieksschoorstenen, links een snelweg (de A20?). Ik denk aan de omgeving van Terbregge/Hillegersberg? Ik heb al sinds 1981 niet meer in de omgeving van Rotterdam gefietst....