Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' - Forum Wereldfietser

Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond'

Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' - Muziekgebouw Amsterdam.

Vanaf 11 oktober zijn de adembenemende foto's van Herb van Drongelens fietstocht rond de wereld te zien in het Atrium.

Op 13 mei 1997 droeg Herb van Drongelen zijn fiets van een smalle trap in de eerste Helmersstraat in Amsterdam, deed de sleutel in de brievenbus, bevestigde 23 kilo bagage aan zijn fiets en reed de stad uit.

De eerste, zeer onwerkelijke meters van een reis die hem de wereld rond moest brengen. 6 jaar en 2 maanden, 6 continenten, 69 landen en 110.000 kilometer later was hij terug in Amsterdam.

Een selectie van zijn foto's wordt van 11 oktober t/m 14 november in het Atrium geëxposeerd.

Leuk! Jammer dat het een eindje rijden is...

Komt het ook nog in de regio Rotterdam toevallig? :?

El & El,
Het is een leuk stukje fietsen van rotterdam naar amsterdam :) En AMSTERDAM is toch veel leuker!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:

dag het nie :wink:

robbert

Oeps vergeten.... Er zijn ook Rotterdammers op dit forum :wink:
Froggy schreef:Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' - Muziekgebouw Amsterdam.

Vanaf 11 oktober zijn de adembenemende foto's van Herb van Drongelens fietstocht rond de wereld te zien in het Atrium.
Bedankt voor de tip Froggy, ik was afgelopen vrijdag in de buurt en ben even langs geweest. Leuke manier van tentoonstellen en indrukwekkend de reis als zodanig.
Froggy schreef:Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' - Muziekgebouw Amsterdam.

Vanaf 11 oktober zijn de adembenemende foto's van Herb van Drongelens fietstocht rond de wereld te zien in het Atrium.

Op 13 mei 1997 droeg Herb van Drongelen zijn fiets van een smalle trap in de eerste Helmersstraat in Amsterdam, deed de sleutel in de brievenbus, bevestigde 23 kilo bagage aan zijn fiets en reed de stad uit.

De eerste, zeer onwerkelijke meters van een reis die hem de wereld rond moest brengen. 6 jaar en 2 maanden, 6 continenten, 69 landen en 110.000 kilometer later was hij terug in Amsterdam.

Een selectie van zijn foto's wordt van 11 oktober t/m 14 november in het Atrium geëxposeerd.
Wordt de fototentoonstelling over enige tijd ook nog in andere plaatsen gehouden?
Hoi,
Ben even langsgeweest en onder de indruk van de reis.
De foto's vindt ik heel mooi, maar niet veel meer dan dat, voor een verzameling die in zo'n lange tijd gemaakt is.
Enerzijds omdat het het type platen is dat vaker gemaakt wordt door fietsers op reis, anderzijds omdat ik in de getoonde reeks een thema, een focus, een rode draad of een boodschap of zo mis.
Voor mooie platen vond ik de matte druk op doek persoonlijk ook niet zo geschikt.
Maar ik snap wel dat de meeste bezoekers danig onder de indruk zullen zijn dat zo'n reis per fiets kan worden afgelegd. Dat is dan wel geslaagd, vind ik dan.
Groetjes,
Leon