Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping Gaz - Forum Wereldfietser

Camping Gaz

Weet iemand hoe het zit met de verkrijgbaarheid van Camping Gaz in Australië, met name tussen Adelaide en Melbourne?
Annemiek

Hoi Annemiek,

Camping Gaz is onderdeel van Coleman. Via hun site moet je volgens mij alle info kunnen krijgen die je nodig hebt. coleman

Je kunt natuurlijk ook een benzinebrander nemen. Dit is op zeker overal verkrijgbaar. Zeker in het "dichtbevolkte" zuiden van Australië.

Groet,

Robbert.

Op de site van Coleman vind ik inderdaad het type brander dat ik heb (samen met de rest van Nederland waarschijnlijk) en ook een aantal adressen van dealers in o.a. Adelaide. Maar op de websites van die dealers vind ik nog geen blauwe of andere 'prikblikjes' gas. Ben dus benieuwd of iemand die wel is tegengekomen daar.

Natuurlijk kan een benzinebrander ook, maar die moet ik dan kopen en deze Camping Gaz brander heb ik al en is bovendien lichtgewicht...

Groeten,
Annemiek

Annemieke,
Ik heb in NZ geen priktankjes gezien, maar ik niet op gelet daar ik gelukkig op benzine kook.
En Dat kan je echt overal krijgen, afen toe gaat er een pompbediende over de rooie dat je onder de minimaal toegestaane afname hoeveelheid zit. ( Dan meet de pomp niet zuiver) maar met een beetje dom lachen en een fooitje is dat meestal wel weer verholpen. Hoe er rekening mee dat in het zuiden de bebouwing sterk dunner wordt zodat wat langer met je gastankjes zal moeten doen. Het eten zal geen probleem zijn in ieder dorp van meer dan vijf huizen kan je wel eten kopen.

Goeie reis

Leen

Hoi Annemiek,

Ik heb nog even op de site van campinggaz gekeken. Bij verkrijgbaarheid wereldwijd staat dat in australie campinggaz verkrijgbaar is bij kampeer- en speciaalzaken. Heb je dus nog steeds geen antwoord.
Maar niet getreurd. Bij "veelgestelde vragen" wordt voor vragen over de verkrijgbaarheid van campinggaz wordt verwezen naar dit e-mailadres: info@coleman-eur.com Ik zou zeggen, mail ze even en wie weet.


Succes en groet,
robbert

Misschien emailen met de Bicycle Federation in AUstralia of daar iemand het weet, hier staan een email/web adres


http://www.adv-cycling.org/cyp/detail.cfm?id=5497

Ik heb nog even een balletje opgegooid op the thorn tree.
Als je de reacties leest moet je volgens mij al een eind komen.

Succes en groet,
robbert.