Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rallarveg og Hallingdal, Noorwegen - Forum Wereldfietser

Rallarveg og Hallingdal, Noorwegen

Deze zomer fiets ik via de Noordzeeroute naar Bergen in Noorwegen. Vandaar de Rallerveg og Hallingdal naar Drammen. De kaartendoos van Castor heb ik maar is oud. (2007) Updates zijn er tot 2010. Zijn er recentere beschrijvingen van deze route?
Al weer aardig wat jaren geleden gereden en verdwalen is onmogelijk; er is maar 1 pad en waar twijfel mogelijk is staan kleine houten bordjes. Ik reed zelfs zonder kaart, sneeuwval was het enige probleem. Groeten van Pier.
Als je een gpx track zoekt dan heb ik die
Een beschrijving van de belevenis heb ik ook voor je :D

Als je een beschrijving met aanwijzingen zoekt, dan kan ik je niet verder helpen. Maar de vorige schrijver heeft gelijk. Na het nemen van de juiste afslag is er nog maar één weg.
Hans en Piviets, bedankt voor jullie snelle reactie, zal achter waterdichte schoenen aan moeten.....
Rallarvegen in 2015; lag begin juli nog wel wat sneeuw; er liepen overal beekjes onder de sneeuw door waardoor we niet zeker wisten waar er holtes onder de sneeuw konden zitten; en daar wil je niet inzakken; gelukkig waren er wat vage sporen en hadden we de gps track om te volgen.

Bijlagen

Eduardo schreef:
vr 12 apr, 2019 09:41
Hans en Piviets, bedankt voor jullie snelle reactie, zal achter waterdichte schoenen aan moeten.....
Tip van de dag: fietssandalen (bijv Keen) in combinatie met waterdichte sokken (bijv Sealskinz).
Helemaal mee eens, Willem. Aan waterdichte schoenen heb je niets als het water er aan de bovenzijde inloopt. Daarna duurt het de rest van je reis voordat ze weer droog zijn.
Bert van Sprang schreef:
vr 12 apr, 2019 14:03
Helemaal mee eens, Willem. Aan waterdichte schoenen heb je niets als het water er aan de bovenzijde inloopt. Daarna duurt het de rest van je reis voordat ze weer droog zijn.
Heb ook waterdichte Sealskinz maar daar loopt het uiteindelijk ook in, da’s in feite bij alle sokken zo als ze genoeg water zien; ik heb in IJsland met sandalen en dunne neopreensokken gefiets, ook daar loopt het water in maar voeten blijven wel warm,
Inderdaad, voeten blijven warm en sandalen zijn snel weer droog.
Smitty schreef:
vr 12 apr, 2019 14:16
Bert van Sprang schreef:
vr 12 apr, 2019 14:03
Helemaal mee eens, Willem. Aan waterdichte schoenen heb je niets als het water er aan de bovenzijde inloopt. Daarna duurt het de rest van je reis voordat ze weer droog zijn.
Heb ook waterdichte Sealskinz maar daar loopt het uiteindelijk ook in, da’s in feite bij alle sokken zo als ze genoeg water zien
Ja duh... Wat ik bedoel is in combinatie met een regenbroek. Nooit verkeerd bij IJslandse temperaturen. En de sokken uit als de rivieren meer dan enkeldiep zijn. Maar in Noorwegen zal het een stuk aangenamer zijn.