Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarstrektocht op 12-14 september - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Najaarstrektocht op 12-14 september

Maar dan is het midwinterblazen toch al een maand voorbij?

Winterkamperen nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn, zal dat dan aanstaande winter worden?!?!?! Wat heb je daarvoor allemaal nodig? Stoppen we onderweg voor warme chocomelk?

In ieder geval een paar nieuwe leden voor de activiteiten commissie!

By the way, midwinter. Hoe staat het eigenlijk met Marco Geurst. Gaat Marco mee ter voorbereiding op zijn oversteek van de Beringstraat?

Marco heeft de start van zijn tocht een jaar uitgesteld en vertrekt volgens mij nu pas in het voorjaar van 2005. Dus misschien is hij er ook bij.

renaw schreef:Winterkamperen nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn, zal dat dan aanstaande winter worden?!?!?! Wat heb je daarvoor allemaal nodig? Stoppen we onderweg voor warme chocomelk?
Er is veel geschreven over winterkamperen in allerlei bladen. Ook in het eigen tijdschrift hebben al een aantal artikelen gestaan. Ik ga de komende tijd een lijst samenstellen over winterkamperen (met fiets) en alles wat daar voor nodig is.
Als het klaar is plaats ik het wel op het forum.

Gerard Poorthuis

Nummer 1: een warme slaapzak, hoewel er doorgewinterte fietsers zijn die het ook wel zonder doen.

De foto's van de afgelopen najaarstrektocht 2004 vind je op:

http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... strektocht

Helemaal te gek om te zien Marco!!!!

Dit is pas echt lekker nagenieten.........

Dit is zeker heerlijk nagenieten, hele mooie en leuke foto's, alleen......
heb ik op de derde laatste foto een foutje gezien, ergens in het midden en rechtopstaand...
Bedankt allemaal voor wederom een fantastisch weekend, ik zal jullie missen een half jaartje...
Mijn belevenissen zijn te lezen op het forum, Bestemmingen en reisverhalen, Amerika.
Groetjes Lars