Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december

169 berichten

Uit dat gedraai komt niemand meer uit!

bert sitters schreef:Uit dat gedraai komt niemand meer uit!
Hindert niks, als dit op de valreep maar de langste thread van het jaar wordt ;) :lol:

m-gineering schreef:
bert sitters schreef:Uit dat gedraai komt niemand meer uit!
Hindert niks, als dit op de valreep maar de langste thread van het jaar wordt ;) :lol:
Misschien nog een prijsvraagje ertegenaan gooien wat de beste reclame was op het forum het afgelopen jaar ? :wink:

Michael W schreef:
m-gineering schreef:
bert sitters schreef:Uit dat gedraai komt niemand meer uit!
Hindert niks, als dit op de valreep maar de langste thread van het jaar wordt ;) :lol:
Misschien nog een prijsvraagje ertegenaan gooien wat de beste reclame was op het forum het afgelopen jaar ? :wink:
Er zijn al zoveel WF prijsvragen (en op komst), maar 136 berichten moet toch lukken ?

Wat een flutdiscussie jongens.

Ik heb geloof ik helemaal in het begin al gereageerd op de aankondiging van Snel. De strekking van mijn reactie was dat Snel wat mij betreft de volgende keer het beginstukje (wat naar mijn mening naar reclame neigt, maar ik respecteer ieder zijn mening) beter zou kunnen loskoppelen van de rest van het overigens uitstekende programma. Gewoon even nadenken, knippen en op verschillende fora zetten. Dan is er niets aan de hand en kunnen we in vrede voortleven.

Ik ben benieuwd wat de volgende aanleiding zal zijn om zo op de man te gaan spelen: De beste remblokjes? Staal vs aluminium? Gore-Tex: yes or no?

Mijn boodschap voor 2007: fiets tot tien voor je reageert.

willem.megens schreef:Wat een flutdiscussie jongens.
Helemaal mee eens. En nu draag ik er ook nog aan bij dat dit het langste lijntje van 2006 wordt.

Gerd

GerdC schreef:
willem.megens schreef:Wat een flutdiscussie jongens.
Helemaal mee eens.
Ja, een schoonheidsprijs verdient het zeker niet :wink:

m-gineering schreef:
bert sitters schreef:Uit dat gedraai komt niemand meer uit!
Hindert niks, als dit op de valreep maar de langste thread van het jaar wordt ;) :lol:
Nou dan voeg ik deze er nog ff aan toe om aan het record te komen. :wink:

willem.megens schreef:Wat een flutdiscussie jongens.
Ik dacht dat het voor jou smullen was??

Ja, dat klopt Haike, maar de mails van de afgelopen 24 uur voegen naar mijn mening inhoudelijk gezien niet meer echt iets nieuws toe. Vergelijk het maar met een patat-met of een zak chips: halverwege is het nog smullen, maar op een gegeven moment eet je het op terwijl je eigenlijk geen zin meer hebt.

Ik denk dat er SNEL een einde aan moet komen! 8)
Het kan toch niet zijn dat deze topic met Hemelse Vaarthet record weekend van bovenlander Fokko uitsteekt?
Denk aan de kerst gedachte :oops: .
Eric

PS Re-Cycledeze topic :idea: ! Begin aan het Einde :?:

Nou, als we toch voor de langste draadje gaan...

Vanmiddag op de terugweg naar huis de snelweg af, de stad ingedoken en de veelzijdige winkel van Snel op mijn gemakje bekeken. De lezing werd wat magertjes bezocht maar dat mocht de pret niet drukken.

De zin om voor een nieuwe fiets te sparen is weer groter geworden. :D :D

Wat was dat record dan?

135 dus uitkomen op 136 :lol:

Haike schreef:135
136 inmiddels, dus moeten we naar 137 Haike

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3664

Michael W schreef:
Haike schreef:135
136 inmiddels, dus moeten we naar 137 Haike
Maar ondertussen staat de hemelvaarttrektocht op 137 en deze draad op 134 op het moment van dit schrijven. Dus dit wordt een nek aan nek race :lol:

Haike schreef:Maar ondertussen staat de hemelvaarttrektocht op 137 en deze draad op 134 op het moment van dit schrijven. Dus dit wordt een nek aan nek race :lol:
Dat winnen wij fluitend, want daar zijn er net gauw 2 bijgezet en hier worden ze het toch nooit met elkaar eens :wink:

Michael W schreef:
Haike schreef:Maar ondertussen staat de hemelvaarttrektocht op 137 en deze draad op 134 op het moment van dit schrijven. Dus dit wordt een nek aan nek race :lol:
Dat winnen wij fluitend, want daar zijn er net gauw 2 bijgezet en hier worden ze het toch nooit met elkaar eens :wink:
Ja maar dat kan er ook toe leiden dat er hier wordt opgegeven en dan worden we gelost om in wielertermen te blijven spreken. :D

Haike schreef:Ja maar dat kan er ook toe leiden dat er hier wordt opgegeven en dan worden we gelost om in wielertermen te blijven spreken. :D
Klopt, maar als ik je nu een antwoord geef staan we voor :wink:

Michael W schreef:
Haike schreef:Ja maar dat kan er ook toe leiden dat er hier wordt opgegeven en dan worden we gelost om in wielertermen te blijven spreken. :D
Klopt, maar als ik je nu een antwoord geef staan we voor :wink:
Niet meer!! Ze zijn aan het demareren!!! :wink: