Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goed hotel nabij vliegveld Colombo (Sri Lanka) ??? - Forum Wereldfietser

Goed hotel nabij vliegveld Colombo (Sri Lanka) ???

Hoi,

Wij vertrekken 31 oktober naar Sri Lanka maar zijn nog op zoek naar een goed hotel voor de eerste nacht. Eerder was ons een hotel aangeraden maar die blijkt inmiddels gesloten te zijn (Ging Oya in Negombo) :( .

Hierbij de oproep voor een goed alternatief.

gr. Bart den Dulk & Marjolein Friele

Hoi Bart en Marjolein,

Ik weet niet precies wat je met een "goed" hotel bedoeld.
In Negombo zijn verschillende hotels. Van héééél goedkoop tot redelijk duur.
Op de weg naar Colombo kom je voor zover ik mij kan herinneren geen hotels tegen.
Wanneer je 's nachts aankomt is het redelijk te doen om naar Colombo te fietsen.

Succes,
Marco

Hoi Marco,

Een van de 'goede' aspecten van Ging Oya was dat ze bereid waren om je op te halen van het vliegveld. Verder was het naar verluid een redelijk geprijsd (duur budget, goedkoop middenklasse volgens LP karakteristieken) hotel maar wel netjes.

Hoe is het fietsen van de airport naar Negombo? Overigens komen wij rond een uur of 6 s'ochtends aan (volgens het laatste reisschema).

gr. Bart
Hoi,

Vorig jaar december heb ik Silver Sands in Negombo overnacht, staat in LP. Dit valt in de betere budgetprijsklasse, ik geloof € 8 per nacht. Ligt gelijk aan het strand, en je hebt een eigen zitje of balkon aan een binnenplaats met tuin. Er is een goed(koop) restaurant bij.


Ze kunnen je in elk geval wegbrengen naar het vliegveld (€ 5 ?), ook midden in de nacht. Dus misschien ook wel ophalen. Maar tegen de tijd dat jullie buiten staan is het al licht, en het is goed te fietsen. De weg is redelijk druk, naar Sri Lankeese maatstaven, maar aan de kant is ruimte zat om te fietsen, wordt ook veel gedaan door de plaatselijke bevolking. Het is ongeveer een uur fietsen.

Goede reis

Sander