Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] blauwe Ortlieb backroller Plus - Forum Wereldfietser

[TKG] blauwe Ortlieb backroller Plus

Omdat mijn ene tas gescheurd is (bijna over de gehele hoogte) ben ik op zoek naar een andere blauwe achtertas van Ortlieb type backroller Plus.
Ik heb begrepen dat ik de tassen niet per stuk kan kopen en altijd een set moet aanschaffen.
Ik ben benieuwd of iemand me uit de brand kan helpen.
Deze misschien op Ebay?
Afbeelding
Es handelt sich um eine Gepäcktasche und kein Paar!
lange link
Je bent echt een tovenaar!!!
Ik ga er meteen mee aan de slag!

Precies dezelfde staat in de aanbieding bij Recycle in Wageningen voor 40 euro (enkele tas). Kijk onder "aanbiedingen" bij http://www.re-cycle.nl/

gr

Gerard

En anders kun je aankomend weekend op de beurs hele scherpe prijzen verwachten voor complete setjes, denk ik. Misschien ook een optie.
Bedankt voor de reacties.
Re-cycle had de tas niet meer.

Bij de Ebay aanbieder wordt de tas nog aangeboden.
Ik ben nog niet zeker of ik het risico moet nemen om te wachten tot de fiets en wandelbeurs van het weekend

Weet iemand welke lijm ik moet gebruiken om de tas te repareren? Aan de binnenkant zit een bepaalde coating en daar zal niet elke lijm op houden.
IDWORX schreef: Bij de Ebay aanbieder wordt de tas nog aangeboden.
Ik ben nog niet zeker of ik het risico moet nemen om te wachten tot de fiets en wandelbeurs van het weekend
Zo'n enkele ortlieb tas zag ik regelmatig langskomen op ebay, dus volgens mij kan je ook wachten op de volgende veiling, maar of je dan te lang moet wachten of de juiste kleur hebt is maar de vraag. Ik vraag me ook af of ze op de beurs enkele tassen verkopen, meestal een setje van twee. Wat je ook kunt doen is een setje kopen en er een op ebay of marktplaats zetten :lol:
IDWORX schreef:Bedankt voor de reacties.
Re-cycle had de tas niet meer.

Bij de Ebay aanbieder wordt de tas nog aangeboden.
Ik ben nog niet zeker of ik het risico moet nemen om te wachten tot de fiets en wandelbeurs van het weekend

Weet iemand welke lijm ik moet gebruiken om de tas te repareren? Aan de binnenkant zit een bepaalde coating en daar zal niet elke lijm op houden.
Zowel van Ortlieb als Vaude worden er plaksetjes voor hun tassen verkocht als je panne hebt.
De tovenaar schreef:Deze misschien op Ebay?
Afbeelding
Es handelt sich um eine Gepäcktasche und kein Paar!
lange link
De tas op Ebay maar besteld, volgens Ortlieb is het niet mogelijk om de tas te plakken en wil toch wel een waterdichte tas hebben op vakantie.
Iedereen bedankt voor de reacties