Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietser@yahoogroups.com - Forum Wereldfietser

wereldfietser@yahoogroups.com

Wordt de mailinglist van wereldfietser@yahoogroups.com nog wel beheerd? De laatste tijd verschijnen daar vnl. spamberichten.
En een mailtje naar de beheerder wereldfietser-owner@yahoogroups.com
wordt niet beantwoord. :(

Deze mailinglist is nooit in beheer geweest bij de huidige website beheerders.

Afgaande op de eerste berichten van die lijst zie ik dat Stefan Maas de lijstbeheerder was. Of hij nog steeds die lijst beheerd is nu de vraag.

Voordat ik hard ga zoeken, waar vind ik die lijst?

http://groups.yahoo.com/group/wereldfietser/

sorry, ik dacht dat deze lijst opgezet was door de vereniging en dat je het wel wist

Stefan Maas is de oude eindredacteur van ons tijdschrift en hij heeft inderdaad in der tijd het forum opgezet (toen de website nog door de redactie werd bijgehouden).

Stefan is vanwege drukke andere werkzaamheden al drie jaar niet meer werkzaam als vrijwilliger binnen de vereniging. Ik verwacht niet dat hij de mailinglist van Yahoogroups nog actief bijwerkt.

Wellicht dat Eric Schuijt of Theo Jorna nog een actueel e-mailadres van Stefan hebben.

Dennis

Wat mij betreft kan de lijst opgeheven worden. Zeker nu Dick en Els weer in het land zijn, maakt volgens mij niemand meer gebruik van de e-mail-lijst.

Freek

FV schreef:Wat mij betreft kan de lijst opgeheven worden. Zeker nu Dick en Els weer in het land zijn, maakt volgens mij niemand meer gebruik van de e-mail-lijst.

Freek
volledig mee eens, de yahoo lijst is gezien de laatste berichten al dermate vervuild dat een berichtje plaatsen op die lijst garant staat voor nog meer spam en virussen in je digitale brievenbus :evil: