Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: idworx Racing Rohler in zeer goede staat, ~2000km - Forum Wereldfietser

Te koop: idworx Racing Rohler in zeer goede staat, ~2000km

IMG_20200723_160328.jpg
Het hele verhaal staat hier: viewtopic.php?f=8&t=35081#start

TL;DR: deze fantastische fiets heb ik recent tweedehands gekocht met het doel om hem om te bouwen tot volwaardige tourfiets die gebruikt kan worden voor familievakanties. Hoewel ombouw prima mogelijk is, lijkt hij toch te sportief voor me om het project voort te zetten, en zeker niet familievakantie-proof ;)

Zie foto's als bijlage! Het gaat om de idworx Racing Rohler uit 2010, 26" wielmaat, 51cm framemaat (Medium, ik ben 1,88m en gaat nog goed) en 500/14 Rohloff naaf. De fiets is bijna als nieuw, zoals op de foto's te zien, met volledig originele onderdelen. De vorige eigenaar zei dat er ongeveer 2000km mee gereden is, enkel met mooi weer en op de weg, en verder heeft hij altijd binnen gestaan. Alle boekjes inclusief Rohloff garantiecertificaat zitten er bij, alsmede voor & (wat vreemd zwevend) achter spatbordje. De BBB pedalen haal ik er wel af en ik zal er reguliere pedalen op zetten. De achtervork heeft oogjes voor een spatbord waar tevens een achterdrager op gezet kan worden, en idworx zegt de staande buizen extra stevig te hebben gemaakt zodat je er makkelijk adapters voor een achterdrager bevestiging op kunt zetten.

Onderdelen zijn verder, zoals idworx betaamt, allemaal high end... Magura Marta schijfremmen, gehard stalen tandwiel voor, excentrische trapas, etc. Ook de Schwalbe Big Ben 2,25" banden zijn in zeer goede staat.

De fiets staat in Utrecht, Lombok (loopafstand CS). Mijn streefprijs is €1750. Ik laat hem eerst even hier staan en bij gebrek aan interesse zet ik hem ook op marktplaats. Stel gerust vragen, hier of via PB!

Bijlagen

Nu dus ook op Marktplaats! https://link.marktplaats.nl/m1583040962