Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Herwerden Roadmaster - Forum Wereldfietser

Van Herwerden Roadmaster

In verband met een chronische heupblessure doe ik mijn handgemaakte van Herwerden Roadmaster RX in de verkoop. De fiets is nog handgemaakt door framebouwer Jan van Dalen (Duell fietsen) en is nog in prima staat. De stalen buizen zijn van Dedaccia en zijn gelast, uitermate licht maar zeer strak. De maat van de fiets is 56cm en is opgebouwd als racerandonneur voorzien van o.a. Campagnolo Veloce triple, Tubus voor en achterdrager en Avid cantilever remmen. De fiets is alleen ingezet op licht terrein. Het leren Brooks zadel houd ik graag zelf. Het gewicht van deze oersterke fiets is rond de 12 kg. De vraagprijs is 795 euro.

De 56 cm is gemeten van bovenkant zitbuis tot aan de bout van de trapas. De maten van de meting heb ik toegevoegd bij de foto’s. Ook foto met zicht vanaf de andere kant.

Het toevoegen van een aantal nieuwe foto’s is niet gelukt. Ook de foto’s die er al stonden zijn verdwenen en ik krijg ze niet meer geplaatst. Stuur muj een mailtje als ik de foto’s moet opsturen via de mail. Ik probeer het straks nog een keer,
Het is zeker de moeite waard....

Fiets is verkocht aan een heel enthousiast forumlid. Bedankt

Verstuurd vanaf mijn iPad
Hoe heb je de 56cm gemeten, hart op hart of tot bovenaan de buis?
En wat is de lengte van de bovenbuis?
Kleine tip: Foto van de andere kant maken, dan zijn de onderdelen goed te zien.
Ik zie geen foto.... :?
EdwardP schreef:
vr 08 jan, 2021 15:55

Het toevoegen van een aantal nieuwe foto’s is niet gelukt. Ook de foto’s die er al stonden zijn verdwenen en ik krijg ze niet meer geplaatst.
Probeer het eens in een nieuw bericht hieronder (-:
Beste,

Graag even enkele foto's. Misschien wel interesse.

Grtn,
Fiets is verkocht aan een heel enthousiast forumlid. Bedankt