Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dit moeten jullie eens zien.... - Forum Wereldfietser

Dit moeten jullie eens zien....

Als er een echt goede oplossing zou bij zitten, dan zouden we het wel vaker in het straatbeeld zien :)
Uit vreemde ideeën komen vaak bijzondere uitvindingen voort. Ik maak me wel een beetje zorgen over de racefiets met dubbele aandrijving wanneer het aankomt op een noodstop. En dan ook nog die beugel waar je met je borstbeen op klapt. aiai.
Als je op Youtube bicycle inventions intikt heb je heel wat epic, lifechanging, icredible, cool, smart, amazing, unique en awesome filmpjes om je af te vragen waarom de meeste fietsen er toch nog steeds gewoontjes uitzien.
De basisvorm van 100 jaar geleden is nog steeds de beste allround oplossing op vlak van ergonomie, kosten, efficiëntie,...
dvdh80 schreef:
ma 04 jan, 2021 14:23
Als er een echt goede oplossing zou bij zitten, dan zouden we het wel vaker in het straatbeeld zien :)
Die crosstrainer-variant zag ik toevallig verleden week, tijdens een rondje op mijn normale fiets :lol:
het halveert de kans op lekke banden :wink:

of misschien iets om te robotiseren, in massaproductie te produceren en dan over een mijnenveld te laten rijden? :shock: