Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 6-9 april - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Paastocht 6-9 april

Ik kan voorgaande berichten alleen maar beamen. Het was een geweldig weekend!

Dan zal ik deze keer thuis al oefenen met het tafel klimmen :lol: en een paar droge schoenen als mijn handigheid het laat afweten bij het slootje springen.

Froggy schreef:Enne...kom op met de fotos!
Het was gezellig!
Zie de Foto's op http://www.leonpoels.nl/fotografie/pasen
Groetjes,
Leon

Het zijn niet veel foto's maar ik heb ze toch maar op internet gezet. Let nog even op onze toerist op de dam! :P
Url: http://ismieke.spaces.live.com/photos/

Iedereen bedankt voor het gezellige weekend en Inge bedankt voor de organisatie!

Mieke.

Er zitten weer een paar juweeltjes bij Leon. Complimenten.

Hier dan ook nog een paar plaatjes welke ik geschoten heb.

Verder iedereen bedankt voor de gezellige paasdagen !!!
En dan vooral natuurlijk juf Inge die ik veilig tot in Utrecht begeleid heb.

Mocht ik jullie niet meer zien voor de vakantie....... veel plezier deze zomer!

Richard B

Jongens en meiden bedankt voor de mooie interviews! Eind juni kunnen jullie erover lezen in de nieuwe Wereldfietser. Het was mooi om te horen waarom iedereen is gaan fietsen.

Ook mijn paasdagen zijn erg goed geweest. Mijn eerste trektocht met de wereldfietser smaakt duidelijk naar meer.

Met een hoofd als een glimwormpje even alle friezen jaloers gemaakt op het mooie weer wat wij gehad hebben.

Inge bedankt voor de perfecte organisatie!!! en alle medefietsers bedankt voor de gezellige dagen.

De paar foto's die ik gemaakt heb komen binnenkort (moet ze nog even verkleinen, zodat ze voor iedereen fatsoenlijk te bekijken zijn).

Misschien tot ziens bij de hemelvaart trektocht.

Michiel.

Was inderdaad allemaal perfect, bedankt Juf :wink:

Ik heb de hele route m.b.v. mijn GPS gelogd en er een KMZ bestand van gemaakt. Hier mee kun je de gefietste route in Google Earth bekijken.

Zelf heb ik geen server waar ik het bestand op kan zetten. Heeft iemand dat eventueel beschikbaar?

Ik hoor het wel,
Maarten

Stuur maar, dan maak ik een plekje voor op deze site. Mooie aanvulling op een mooi verslag dat ik nog van iemand hoop te ontvangen.

Zonder gelijk mijn e-mailadres neer te zetten voor alle spammers, neem mijn naam en plak er @wereldfietser.nl achter.

(niet meer nodig na bericht van Jarno)

Maarten Smit schreef:Was inderdaad allemaal perfect, bedankt Juf :wink:

Ik heb de hele route m.b.v. mijn GPS gelogd en er een KMZ bestand van gemaakt. Hier mee kun je de gefietste route in Google Earth bekijken.

Zelf heb ik geen server waar ik het bestand op kan zetten. Heeft iemand dat eventueel beschikbaar?

Ik hoor het wel,
Maarten
Is inmiddels verstuurd aan Jarno :D

Ik zal er nog wat aandacht aan geven via de voorpagina, maar hier alvast de link.

Update:
Nu ook als artikeltje op de site en met een afbeelding.

Beste mensen,

Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn en als ik de foto's zie en de verhalen lees... ja, dan is het toch wel heel jammer, want oh wat ziet het er weer mooi, leuk en gezellig uit!!!

Bedankt dat ik toch nog van achter m'n computer mag mee-nagenieten met de foto's!!

Groet, Rena :wink:

Ik heb je gemist Rena!

Van ondergetekende een graflading feauteaux van dit fantastische paasweekeinde! Ook al was ik er slechts twee dagen bij, kheb het bèèèst naar m'n zin gehad. Thnx voor de organisatie, Inge.

Blogitem + link (onderaan) van de feauteaux
Hallo allemaal,

Ik heb het heel leuk gehad met jullie.
Roald voortaan niet meer zo veel snurken he :lol:
Ik heb 450 km gefietst in 5 dagen.
De laatste dan (dinsdag) ben ik van Baarn naar
Oudenbosch gereden en dat was 150 KM.

Doei Gijs Willemsen

Hoi Gijs,

je vertelde me tijdens het weekeinde dat je in Suriname wilde fietsen. Op deze site kun je een reisverslag vinden:

http://www.t22t.nl/menus/su/su_index.html

Groetjes,
Frank

Bedankt Frank.

Groeten Gijs

Froggy schreef:Enne...kom op met de fotos!
Hier zijn de mijne: http://www.keesswart.nl/fietsreportages ... 202007.htm