Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aktieve bijdrage - Forum Wereldfietser

Aktieve bijdrage

Dit zijn IMHO drie verschillende vragen. Kan je ze nader toelichten?

Schlauch, als ik je goed begrijp (erg uitgebreid is je uitleg niet, dus kan het verkeerd begrijpen) wil je alle berichten zien die zijn aangepast sinds de laatste keer dat je op het forum was of niet?
Daarvoor kan je rechtsboven, onder het gele blokje "geregistreerde gebruikers" klikken op "Berichten sinds laatste bezoek". Dan zie je niet alleen de laatste tien, maar allemaal die gewijzigd zijn sinds je laatste bezoek en ook in chronologische volgorde.

Puntje II over het wijzigen ligt meer bij de gebruikers dan bij de moderators denk ik. Wijzigen doe je als je een fout oid wilt herstellen, als je iets nieuws of belangrijks heb toe te voegen doe je dat in een nieuwe post.

Punt III the same, ligt ook meer bij gebruikers. Als je denkt dat het anders onduidelijk wordt doe je toch wel quoten? Of anders de naam van degene voor wie het bericht bedoeld is.

Sorry als ik je verkeerd heb begrepen.

@Schlauch, bedoel je 't overzicht 'Recente discussies in het forum:' onderaan op de voorpagina?

Gr. Marco

Schlauch:
(I) iets daaronder zie je boven het forum overzicht staan: berichten sinds laatste bezoek. Dit staat alleen op de hoofd pagine(Wereldfietser Forum forum index).
(II) in dit geval moet je zelf de overweging maken of het nuttig is om een oud bericht te wijzigen of om zeker te weten dat het wordt gelezen een nieuw bericht te maken, in beide gevallen maakt de hoeveelheid werk niet zoveel uit ;)
(III) Ik reageer vaak op meerdere mensen in een post, en dan hun namen even typen, lijkt mij een kleine moeite, t.o.v. het creeren van een dergelijke functie binnen dit forum(en ik vermoed dat deze ook zeer weinig zal worden gebruikt)

just my 2 cents ;)

Marius

Lijkt me een onoverzichtelijke zaak als je alle berichten naar de voorpagina gaat halen.

Ik denk dat we het lekker zo houden.

Als je op iemand specifiek in een draad wilt reageren, doe je dat toch zo:

@Schlauch: blablabla

Ik zie het probleem niet zo...

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! :wink: