Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koninginnedagtocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

koninginnedagtocht

Ha Bert,

bedankt! Dit zijn nog eens tips waar je wat aan hebt!!!

Groet,
Freek

Freek,
Als je bij de Challes het terrein af rijdt ga dan eens gelijk links het onverharde pad op. Op het einde is een open plek. Daar iets voorbij rijden (10 meter) en dan rechts de bush in duiken. Je staat dan aan de rand van een "adembenemende" (het blijft natuurlijk wel belgie en niet de grand canyon) kloof. Neem een koud pilsje mee (of twee) en met de ondergaande zon is dit een plek waar het goed toeven is.
Veel plezier....
Grt,
marco

De Mkaart ligt al de hele week op tafel, maar zulke geweldige tips maken het plannen helemaal af, bedankt Marco en Bert!!!

:D

Freek,

Ga jij zondag die profs uit het peleton van LBL uitdagen op de beklimming van de Wanne?

Helaas, ik zit in Canada!

Ha Marco,

dank voor de tip! Neem 2 flessen wijn mee ipv 2 biertjes :shock:

Bert: tuurlijk ga ik die profs uitdagen, op mijn brede banden fiets met volle bepakking; altijd leuk! 8)

Groeten,
Freek

Hoi Freek,
Ben je de profs van Luik-Bastenaken-Luik nog tegen gekomen hoog in de Ardennen?

@Freek, Joris en Roald,

Jongens, het was zaterdag een lekkere tocht. Ik heb er erg veel van genoten. fietsen door de voerstreek, het land van Hervé, lunchen op de Barrage de la Gileppe en de topfoto bij Signal de Botrange (hoogste punt van België).

Waar we gesplist zijn (vlak voor Stavelot) bleek verder van mijn huis (meer heuveltjes) dan ik aankon, maar goed ik heb het voor zonsondergang gered en heb daarna heerlijk geslapen.

Ik ben benieuwd hoe de rest van de tocht was. Ik hoorde dat het in de Ardenne nog aardig noodweer is geweest. Hopelijk zaten jullie daar niet in.

Sjirk

Ha Sjirk,

Jammer dat 't verder was dan je dacht; je hebt zo wel een hele lange dag gemaakt met veel kms....

zaterdagavond zijn wij nog lekker naar Stavelot gepeddeld; kampvuurtje gemaakt en heerlijk geslapen. Zondag weer een zonovergoten dag, rustig aan gedaan en uiteindelijk in Durbuy geeindigd. Grote delen van het parcours van Luik Bastenaken Luik gefietst. In Durbuy werd het 's avonds wel donker, werd er wat gerommeld op de achtergrond, maar bleef het droog en klaarde later weer op. Maandag terug gefietst naar St Geertruid, tegen de wind in; dat was jammer. Verder heerlijke tocht, lekker genoten!!!

En ook niet onbelangrijk: gisteren heeerlijke appeltaart met ijs en slagroom gegeten onderweg..... :D :D :D

Voor herhaling vatbaar dus :)

Groet,
Freek