Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1094 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34016 berichten
FB_IMG_1641329654935.jpg
Ik kampeer jaarlijks een X bij Robersum en herkende het gesloten bruggetje meteen.

Volgende:
Volgens mij is dat de Rügenbrücke.
Capture.JPG
Captureu.JPG
Captureu.JPG (35.57 KiB) 1114 keer bekeken
Beide goed!
Willem m is.
Toch te makkelijk. Hoop dat ik weer een X plaatje herken. :D
Ik pakte eerst per ongeluk de Google Maps url van de naastgelegen brug met die andere naam. Toen ik dit had verbeterd, was Poppink me voor met de juiste naam. Maar ik denk dat ik met 30 meter ernaast wel binnen de foutmarge zat.

Deze opgave vond ik niet te makkelijk hoor. Ik ging eerst in Engeland zoeken, en daarna in Duitsland, en moest eerst nog de juiste zoekterm bedenken. Iemand die er is geweest zal de brug gelijk hebben herkend. Mooi plaatje in elk geval!

Nieuwe opgave:

Knipsel.JPG
Hm, hm, geen idee. Een loze trap als een soort kunstwerk? Volgens mij ligt er achter de schutting een autoweg, want er staat een grote wegwijzer. Waarschijnlijk een spoorlijn achter de bomen.
Goede vragen, Martin. Ik vind het alleen nog wel te vroeg in het spel om al antwoorden en hints te gaan geven.
Beetje wonderlijk toegankelijke verboden toegang. Nodigt amper uit om de trap niet te betreden. Zal geen onderhoudstrap zijn van een mast oid? Noodtrap bij een stadion? Het ding is ook wel zo sterk dat hij functioneel iets ondersteunt. Rick heeft er 020 op gespoten, zou het daar zijn?
Een Stairway to Heaven?
uitkijkpunt, maar waarom mag je er niet op?
Knap gemaakte foto op die plek.
Welke plek eigenlijk?
Deze plek lijkt me. Echt mooi uitzicht is het niet.
ah ja nu staat er een kerk op. zo is ie wel te doen.
Vos schreef:
wo 05 jan, 2022 12:50
Deze plek lijkt me. Echt mooi uitzicht is het niet.
Dat is correct! Hoe heb je de locatie gevonden?

Het is inderdaad geen mooie plek. Op 1 km afstand is het wel weer pittoresk in het historische Maarssen-Dorp.

"Deze trap naar de horizon komt symbolisch goed tot zijn recht langs de snelweg waar iedereen 'ergens' naar toe gaat, maar niemand weet waar de ander heen gaat."

Hieronder wat meer informatie over het kunstwerk:

Knipsel.JPG
Knipsel2.JPG
https://www.historischekringmaarssen.nl ... 2016.1.pdf
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestand ... rssen2.JPG
Gevonden via trap kunstwerk snelweg meen ik. De volgende:

1.jpg
Aiguille dans une botte de foin. :?

Ik wacht de oplossing dan wel hints af.
Doet me sterk denken aan de Tempio di San Biagio, maar helaas, die is het niet.
Nja, soms denk je "dit raden ze nooit" en dan is het 6 minuten later al geraden. En vice versa.
Wellicht dat wat uitzoomen helpt.
1a.jpg
Ik heb gefoeteld en ik weet het nu, dus doe niet mee. Ik zou niet weten hoe je dit zou moeten vinden als je het niet toevallig zou kennen. De zoekterm {kerkvorm} met achthoekige toren in {stad}, vertaald in de juiste taal, leverde niks op.