Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht midden-oosten - Forum Wereldfietser

Fietstocht midden-oosten

Hallo,

Tijdens de wereldfietsmiddag van afgelopen zaterdag in Utrecht, heeft iemand op de wereldkaart een route ingekleurd die o.a. door Turkije, Syrië, Jordanië etc. naar het zuiden liep.

Zou die persoon/personen contact met mij op willen nemen?

Bvd
Groeten,
Freek
(Freek@wereldfietser.nl)

Was je al wat wijzer geworden, Freek? Of weet je inmiddels al enkele mensen die in die hoek hebben gefietst?

Theo,

nee, blijkbaar kijken sommige bezoekers van de Wereldfietsmiddag niet op dit onderdeel van het Forum?
Misschien komen ze nog op de nieuwjaarsbijeenkomst van 10 januari. En anders is het pech gehad.

Freek

Hai Freek
Wij zijn echte midden oosten fietsers. Syrie, Jordanie, Libanon, Israel en Palestina. Mocht je wat willen weten vraag het maar.
Dia's van Libanon volgen in januari :wink:
Groetjes
Gudy

Volgend jaar... wanneer Gudy???

Hai Rena
Volgend jaar? Dia's nemen we mee met de nieuwjaarslezing toch :wink:
Fietsen in het Midden Oosten, misschien over een paar jaar weer. Of Iran moet daar ook onder vallen. Daar gaan we waarschijnlijk in april fietsen. :D
Groetjes
Gudy
Oja Freek ik heb ook nog wel arabische muziek voor je. Belangstelling? :D

Wat, heb jij Arabische Heavy Metal? 8)
Die wil ik wel eens horen ja!

Enne, inderdaad tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van 10 januari in de Kargadoor in Utrecht dia's van John en Gudy!!

Freek

Hai Freek
(*grin)... Stad en land afgefietst... (goed voor de conditie) maar niet gevonden... helaas. Maar mocht jij het eerder vinden hou ik me aanbevolen.
Nee het is eerder de arabische frans bauer...
Oja 21 juni treed metallica op in de arena in voorprogramma koRn :wink:

Gr.
Gudy

Ha Gudy,

de Arabische Frans Bauer?
Afgelopen zomer heb ik tijdens een busreis van 12 uur in Turkije wel 12 keer de Turkse Frans Bauer (winnaar eurovisiesongfestival dit jaar naar het schijnt) gehoord. Dat is dus 12 uur achter elkaar exact dezelfde melodie, met andere teksten.
Dan ben je blij wanneer je de bus uit mag!

21 juni Metallica?
Mwah, eerst maar eens op 18 januari naar Ahoy voor Dream Theater!

Tot morgen,

Freek