Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afstuderen fietsaanhanger - Forum Wereldfietser

Afstuderen fietsaanhanger

Beste wereldfietsers,

Op dit moment ben ik aan de Technische universiteit Delft aan het afstuderen op het ontwerp van een fietsaanhanger voor fietsvakanties en fietsreizen.
Hiervoor wil ik een klein onderzoekje doen onder fietsreizigers naar de wensen en behoeftes van fietsers. Dit wil ik doen door middel van een online enquete. Deze is te vinden op: http:\\www.isd.nl\mark\.
Ik ben dus op zoek naar fietsers die mij willen helpen bij dit onderzoekje door het invullen van de enquete. Het invullen zal niet meer dan 10min in beslag nemen..

Alvast bedankt

Vr Gr
Mark dorlandt
http://www.student.io.tudelft.nl/io9194367
Hoi,
Ik denk dat veel wereldfietsers op de laatste vraag (toch dé vraag) 0 euro zouden moeten antwoorden omdat ze ten eerste al een set tassen en dragers hebben én omdat ze toch tassen willen kunnen blijven gebruiken voor korten tochten en tochten waarbij je om een of andere reden geen aanhanger kunt of wilt hebben. Misschien kun je een tekstvakje maken om mensen een toelichting te laten geven? (peuleschil voor jou)
Je stel trouwens dat een fietsvakantie als geheel comfortabeler zou worden door de fictieve aanhanger. Comfortabel is voor veel leden van deze vereniging echter niet echt een criterium, voor mij wel maar er zijn er bij 8O 8O . Snelheid is bijvoorbeeld een criterium dat zich met een aanhanger niet goed verdraagt: met een aanhanger rijden gaat toch iets trager.
Groeten, Leon

Ben heel benieuwd wat jullie gaan bouwen. Tenministe ik ga er vanuit dat het afstudeerproject eindigt met een prototype. Laat even weten op dit fourm wat het is geworden!

Bedankt voor jullie reacties :),

Als meer kan vertellen over het uiteindelijke ontwerp, zal ik het zeker laten weten via dit Forum.. Ik zal kijken of ik nog een commentaar vak kan toevoegen aan de enquete(goede tip), maar commentaar geven via dit forum mag natuurlijk ook, kan meteen iedereen het lezen

Gr Mark

Die 10 minuten kloppen niet. Als je ook de moeite neemt om de open vragen te beantwoorden, en ik neem aan dat dat de bedoeling is, dan ben je veel meer tijd kwijt. Ik kan het weten, want ik heb het net gedaan: ruim 20 minuten!!

Hoi,

Leuke enquete. De tijd heb ik niet precies bijgehouden, maar inderdaad ergens tussen de 10 en 20 minuten (zal wel te maken hebben met hoeveel je gefietst hebt :-) )

Bij de laatste vraag heb ik maar 0 euro ingevuld, want een fietskar koop ik nooit van m'n leven. Ook daarom is zo'n vakje commentaar daar wel erg op zijn plaats!

Succes met je afstuderen - en ook ik ben wel benieuwd naar het resultaat. Niet zo zeer als potentiele koper, maar meer vanuit technisch oogpunt (ik heb zelf werktuigbouwkunde aan de UT gestudeerd)

Misschien heb ik de invultijdsduur een beetje positief ingeschat, sorry :roll: , in ieder geval bedankt voor de aandacht die jullie besteden aan het invullen

gr Mark